Joachim_F Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Strategiekspertene SSG og Gary Grigsby er tilbake med to nye prosjekter. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er bildene i artikkelen screenshots fra de nye spillene eller gamle spill fra utviklerne? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Det er de nye spillene. Dette er hardcore-spill, for hardcore-strategikere, og grafikk bryr de seg heller lite om. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ligner på de gamle strategi spillene fra SSI, har de en finger med i spillet her? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 SSI er nok borte for godt. Når det er sagt, jobber grunnleggeren av SSI i 2 by 3 Games, mens en av sjefene i SSG designet en haug av strategispill for SSI på åttitallet. Så det er nok lett å forklare likhetstrekkene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, bla Dette tenker jeg. Lurer litt på å sett meg ned med en bok av en manual igjen, savner det litt ), er jo lenge siden det har kommet noe skikkelig etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jess! Dette har blitt en vanvittig god måned for strategi fans! Skal være artig å få prøvd disse her etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg