Dotten Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tøffler Mopp Kappe Tøffelhelt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bibelen (som støtte til det ene benet som knakk på vegen til lan ) hvet ikke hvorfor bibelen havna i baggen min da kansje bestemor? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 PC-speakers som skurrer som faen Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 At noen prøver å fake quoten så det ser ut som eg skrev feil Sist endret av SnowDOG_ den 07 Mar 2003 19:41, endret 1 gang at SnowDOG_ faktisk endrer postn slik at d blir rett.. At man tar seg bryet med å beholde caps og rare tegn i et nick, men ikke orker å fullføre ordene "posten" og "det" (eller "?" for den saks skyld) At jeg har mappet et lass med spesialtegn til AltGr+bokstav, så jeg kan skrive " ???®?¥µºþ@$??¬×©ß??Þª??¢¡?÷±~äö·???«»??Þª??ÖÄ¢¹²³¼½¾ " uten problemer: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 At eg har lastet 2 filmer inatt! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Skrev i grumpy tråden at MTV, nu-metall og mainstream nigga musikk var sjit. Noen likte tydligvis ikke slike gjennomtenkte og særdeles opplyste observasjoner og skrev følgende: mange av påstandene ovenfor Yup Jeg er fornøyd, to har blitt grumpy. Tråden vokser Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 min nye avatar! en nipple? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 At jeg må opp tidlig i morra Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 opp klokka 7? ingen søvn siden fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg