Gå til innhold

:woot: posten!

Espen F

Anbefalte innlegg

Mener du baller? Jo, såklart får du pepper hvis du spammer søppel med 14 poster, men jeg tror ikke det er jeg som slår hardest ned på deg siden jeg kjenner deg over irc. Det skal litt til for at jeg hadde gjort noe med deg ;)

Nei, nå får du gi deg. På IRC gav jeg deg klar beskjed om at du ikke kan vite at jeg og fondus på IRC er samme person. Du klarte ikke en gang få tak i hostipen min på IRC så :p

:p

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At eg slet idag ved å hjelpe foreldrene til en kompis å flytte og de bor i samme blokk som ex damen og eg ville se henne men så moren istedenfor :woot: og etter all slitet så fikk eg gamle tv'n deres som er 28" og funker helt fint (nesten) og ett anlegg som er 10år gammelt men bedre en drittet eg har nå :woot::woot::woot::woot::woot: i tilleg til at eg mulig får solgt min hk+xp1800+vifte+512ddr+250watt strømforsyning for 2000kr til faren til damen til min kompis. :woot::woot:

Mye woot idag :woot:

OMG!! eg glemte at eg mulig får jobb i USA!! Skal mulig bo i usa i 6mnd med en kompis WOOOOOOOOOOOT :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...