KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har hatt ha det gøy sammen med penta i fylla! neineinei!! slutt å fyllefantasere nå! det du gjore var å drikke deg drita, finne ei dame med mørkt langt hår, tok på fyllebriller og så fantaserte du om at det var meg du er syk i hodet Once again: In denial Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har vondti håndleddet har dikky fått tak i passordet ditt nå? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 huh? nei.. bare jeg som har vondt i håndleddet.. (har ikke wanka for mye nei!) Snart ferdig på jobb! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Nesten sommer stemning i bergen idag! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har hatt ha det gøy sammen med penta i fylla! neineinei!! slutt å fyllefantasere nå! det du gjore var å drikke deg drita, finne ei dame med mørkt langt hår, tok på fyllebriller og så fantaserte du om at det var meg du er syk i hodet Så jeg skal ikke si noe om piercingene dine? og den tatoveringen av et satanhode på den ene rumpeballen din? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Espen F, skal jeg fortelle om alle tatoveringene du har på rumpa og piercingen du har på niplern? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 er herlig har skreve stil på 2 sider i dag (str 12) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har hatt prosjekt i ett par dager nå og kommet .. vel .. ikke langt. Skrive mye i morgen Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Du har wanka for mye PeNtA, ikke fornekt det . Du må passe på å varme opp litt før du wanker for fullt . Ellers blir det forstrekkelser både her og der Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Søvn er ikke oppskrytt slik befalet mitt sier!!!!!!!!!!!! For en god natts søvn. ZzZzZzZzZzZzZzZzZz Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 wow lekser suger AMEN too that Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Espen F, skal jeg fortelle om alle tatoveringene du har på rumpa og piercingen du har på niplern? Nok om det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Eg har ikke orket å sitte så mye foran pc'n idag siden det var så fint vær. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du har wanka for mye PeNtA, ikke fornekt det . Du må passe på å varme opp litt før du wanker for fullt . Ellers blir det forstrekkelser både her og der jeg skal huske på det neste gang! takk for tipset! det er bra å få tips av en porwanker slik som deg det er sol ute Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 M-lady har begynnt å spamme i Søppel Hva?? Jeg??? Neeeeeiii... Jeg spammer da ikke! Jeg kommer med sakelig og god informasjon! Egentlig har jeg havnet her fordi jeg syns "mobiltelefoner" går så vanvittig treigt. Det handler om to ting; "Hvilken mobil skal jeg kjøpe" og "skal vi krangle om Nokia vs Siemens". Nok er nok... Woot: Jenter i Hardware-forumet Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hva?? Jeg??? Neeeeeiii... Jeg spammer da ikke! Jeg kommer med sakelig og god informasjon! Egentlig har jeg havnet her fordi jeg syns "mobiltelefoner" går så vanvittig treigt. Det handler om to ting; "Hvilken mobil skal jeg kjøpe" og "skal vi krangle om Nokia vs Siemens". Nok er nok... Woot: Jenter i Hardware-forumet hihi! jo! spammer litt da :wink: kanskje mer saklig info enn den jeg kommer med.. men jeg er så liten jeg, så jeg kan skylde på det iks? skulle vært enda fler chicks her though.. M-lady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg