Gå til innhold

:woot: posten!


Espen F

Anbefalte innlegg

jeg har hatt ha det gøy sammen med penta i fylla! :woot:

 

:lol: neineinei!! slutt å fyllefantasere nå!

det du gjore var å drikke deg drita, finne ei dame med mørkt langt hår, tok på fyllebriller og så fantaserte du om at det var meg :woot:

 

:lol::lol: du er syk i hodet :D

 

 

Once again: In denial :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hatt ha det gøy sammen med penta i fylla! :woot:

 

:lol: neineinei!! slutt å fyllefantasere nå!

det du gjore var å drikke deg drita, finne ei dame med mørkt langt hår, tok på fyllebriller og så fantaserte du om at det var meg :woot:

 

:lol::lol: du er syk i hodet :D

Så jeg skal ikke si noe om piercingene dine? og den tatoveringen av et satanhode på den ene rumpeballen din? :)
Lenke til kommentar
Du har wanka for mye PeNtA, ikke fornekt det :lol:. Du må passe på å varme opp litt før du wanker for fullt :yes:. Ellers blir det forstrekkelser både  her og der :grumpy:

 

:lol: jeg skal huske på det neste gang! takk for tipset! det er bra å få tips av en porwanker slik som deg :D

 

det er sol ute :woot:

Lenke til kommentar
M-lady har begynnt å spamme i Søppel :woot:

 

Hva?? Jeg??? Neeeeeiii... Jeg spammer da ikke! Jeg kommer med sakelig og god informasjon! :yes:

 

Egentlig har jeg havnet her fordi jeg syns "mobiltelefoner" går så vanvittig treigt. Det handler om to ting; "Hvilken mobil skal jeg kjøpe" og "skal vi krangle om Nokia vs Siemens". Nok er nok...

 

Woot: Jenter i Hardware-forumet :woot:

Lenke til kommentar

Hva?? Jeg??? Neeeeeiii... Jeg spammer da ikke! Jeg kommer med sakelig og god informasjon!  :yes:  

 

Egentlig har jeg havnet her fordi jeg syns "mobiltelefoner" går så vanvittig treigt.  Det handler om to ting; "Hvilken mobil skal jeg kjøpe" og "skal vi krangle om Nokia vs Siemens". Nok er nok...

 

Woot: Jenter i Hardware-forumet  :woot:

 

hihi! jo! spammer litt da :wink: kanskje mer saklig info enn den jeg kommer med.. men jeg er så liten jeg, så jeg kan skylde på det iks? :yes:

 

skulle vært enda fler chicks her though.. :(

 

M-lady :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...