Tmz Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Jeg får sånn nummeret er ikke i bruk, kontakten kunne ikke opprettes, kontroller at du har trukket riktig siffer osv Jeg har nummeret lagret på tlfen så er umulig at jeg har tasta feil. Og den andre telefonen befinner seg såvidt jeg veit på et sted det burde være dekning så skjønner ikke en dritt. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Jeg får sånn nummeret er ikke i bruk, kontakten kunne ikke opprettes, kontroller at du har trukket riktig siffer osv Jeg har nummeret lagret på tlfen så er umulig at jeg har tasta feil. Og den andre telefonen befinner seg såvidt jeg veit på et sted det burde være dekning så skjønner ikke en dritt. Kanskje nummeret ikke er i bruk...? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg sa jo at nummeret jeg ringte var et jeg har lagret på telefon og snakket med seinest klokka 2 inatt. Funka igjen nå da, var sikkert bare noe problemer med netcom eller noe Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg sa jo at nummeret jeg ringte var et jeg har lagret på telefon og snakket med seinest klokka 2 inatt. Funka igjen nå da, var sikkert bare noe problemer med netcom eller noe Du sa ingenting om at du hadde ringt det kl 2 i natt. Kunne hende du ringte en eller annen du ikke hadde ringt på evigheter da. Don't kill me. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Telenor har hatt problemer med systemet i det siste. Slik som at det ikke er mulig å ringe, bli ringt, og sende eller motta meldinger. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 For 2 dager siden kunne ikke jeg ringe, motta eller sende meld, men jeg har netcom Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Telenor også? Jeg leste ihvertfall at NetCom var nede her en dag. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja det er netcom. De har hatt 2 avskilte feil i det siste, over noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå