rocknrolf77 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har problemer med at amarok starter men så avslutter det med en gang det er oppe å går. Dette skjer bare i den ene brukeren min. Eventuelt hvilke filer kan hjelpe å slette? Kunne helst tenkt meg en annen løsning enn å slette, men jeg vil gjerne ha amarok til å funke igjen. Bruker Amarok 1.4.9.1-1 Får denne meldingen : Qt: Locales not supported on X server Amarok: [Loader] Starting amarokapp.. Amarok: [Loader] Don't run gdb, valgrind, etc. against this binary! Use amarokapp. Qt: Locales not supported on X server Qt: Locales not supported on X server kbuildsycoca running... kdecore (KAction): WARNING: KAction::insertKAccel( kaccel = 0x8303b18 ): KAccel object already contains an action name "play_pause" QLayout "unnamed" added to QVBox "unnamed", which already has a layout kdecore (KAction): WARNING: KAction::insertKAccel( kaccel = 0x8303b18 ): KAccel object already contains an action name "play_pause" QLayout: Adding KToolBar/mainToolBar (child of QVBox/unnamed) to layout for PlaylistWindow/PlaylistWindow QObject::connect: Incompatible sender/receiver arguments StarManager::ratingsColorsChanged() --> ContextBrowser::ratingOrScoreOrLabelsChanged(const QString&) kio (KIOConnection): ERROR: Header read failed, errno=104 kio (KIOConnection): ERROR: Header has invalid size (-1) kio (KIOConnection): ERROR: Header read failed, errno=104 kio (KIOConnection): ERROR: Header has invalid size (-1) kio (KIOConnection): ERROR: Header read failed, errno=104 kio (KIOConnection): ERROR: Header has invalid size (-1) X Error: BadWindow (invalid Window parameter) 3 Major opcode: 7 Minor opcode: 0 Resource id: 0x4200052 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 start med amarokapp Det skal selvsagt ikke være slik. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Brukerspesifikke instillinger lagres i /home/brukernav/.kde/share/apps/amarok, så dersom du ikke finner noen annen løsning kan du prøve å slette den mappen. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 I tillegg mener jeg det skal ligge en fil med innstillinger under /home/brukernavn/.kde/share/config/amarokrc Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har slettet begge deler men det funker fortsatt ikke. Amarok har startet opp så bare lukker det seg igjen Amarok er det eneste programmet som funker skikkelig for å overføre og slette musikk på spilleren min å. Så jeg er ganske hypp på å få løst det her. Edit : La hele .kde/share i papirkurven å, men fortsatt skjer det samme problemet Endret 2. mai 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå