C4STOR Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har lest en del anmeldelser om dette spillet og sum sumarius for dem all er att de gir spillet alt for god karakter. Fatter ikke att det kan få så høy score når endel faktisk ikke får spilt det enegang (tenker da mest på de som har PS360gb og 20gb og faktisk en del 360 eiere) Når det er sagt er det ett veldig stort spill men det tekniske aspektet att det er en del som ikke får spilt det bør ha en innvirkning på karakteren. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det faktum at nokon samanligner Oblivion med Gta IV gir jo ingen meining. Oblivion er ein heilt annen type spill. Samme gjelder Gears of War (som var eit fantastisk spel). Lenke til kommentar
HEE Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven latterlig.. jeg går nok likevel med planer om og kjøpe en xbox360 etter vært men.. vi for se:) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven latterlig.. jeg går nok likevel med planer om og kjøpe en xbox360 etter vært men.. vi for se:) Ikke kjøp en xbox kjøp heller en ps3 Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg syntes det med saving er såpass irriterende at det trekker ned fra en tier. Autosaven ble faktisk ikke lagret en gang så jeg måtte spille igjennom 2 missions på nytt, OM jeg ikke hadde lagret i leiligheten for sikkerhets skyld, så nå må jeg alltid lagre der for å sikre meg at jeg ikke må gjøre noe på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven latterlig.. jeg går nok likevel med planer om og kjøpe en xbox360 etter vært men.. vi for se:) Ikke kjøp en xbox kjøp heller en ps3 Denne begrunnelsen er jeg spent på. "Hm, jeg har lyst på ei melk.." "IKKE KJØP MELK, KJØP BRUS... FORDI!!!!" Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Brus smaker bedre og du får ikke slim i munnhulen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Brus smaker bedre og du får ikke slim i munnhulen Melk er sunnere og gir deg bra med kalsium. Også er det mye bedre å ha melk i frokostblandinga enn brus Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor er det så få melke- og brusfanboys, men så mange 360- og PS3-fanboys? Syns vi burde gjøre noe med det. Brus FTW! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Melk er sunnere og gir deg bra med kalsium. Også er det mye bedre å ha melk i frokostblandinga enn brus Akkurat, så når man vet hva man skal ha og er selvstendig nok til å tenke selv går det stort sett av seg selv ikke sant? Man løper heller ikke å kjøper et Tv selv om en tv reklame sier det. Endret 4. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Brus smaker bedre og du får ikke slim i munnhulen Melk er sunnere og gir deg bra med kalsium. Også er det mye bedre å ha melk i frokostblandinga enn brus Er det noe jeg hater så er det disse bastante Tine Fanboyene som romer forumet... Lenke til kommentar
icc Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven latterlig.. jeg går nok likevel med planer om og kjøpe en xbox360 etter vært men.. vi for se:) Ikke kjøp en xbox kjøp heller en ps3 Spillet er mye bedre på xbox360 enn ps3, dette kan jeg bekrefte. PC-utgaven var ventet at skulle komme ut i Oktober, men dette er bare rykter. Personlig tror jeg PC-utgaven blir å komme, men det blir å gå 6mnd <-> 1år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 latterlig.. jeg går nok likevel med planer om og kjøpe en xbox360 etter vært men.. vi for se:) Ikke kjøp en xbox kjøp heller en ps3 Spillet er mye bedre på xbox360 enn ps3, dette kan jeg bekrefte. HOLD KJEFT og la han bestemme selv hvor han vil ha spillet. Latterlig at absolutt alt skal dras inn i en krig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 når kommer det på pc tror dere? kommer det på pc ?Det er ifølge Rockstar ingen planer om å gi ut GTA4 på PC, men kan vel tenkes at det er noe de sier for å få flest mulig til å kjøpe PS3/XBOX i stedet for å vente på PC utgaven Ikke helt sant. Rockstar har valgt å ikke kommentere spørsmål om en eventuell PC-versjon av GTA IV. De gjorde akkurat det samme med Vice City og San Andreas, og Rockstar annonserte PC-utgaven av disse spillene 1-3 måneder etter at konsollutgavene hadde vært på markedet. Det er ingenting som tilsier at PC-utgaven ikke blir å komme, og du kan flere steder på nettet (f.eks CDon.com) forhåndsbestille PC-utgaven, til tross for at ingenting offisielt er sagt. Grunnen til at ikke Rockstar ønsker å kommentere PC-utgaven ennå er fordi de først og fremst ønsker å selge spillet til konsoll før de prioriterer PC. Dersom de ikke har planer om å gi ut en PC-utgave ville de neppe sagt "no comment". http://www.ripten.com/2008/05/01/rockstar-...a-iv-pc-rumors/ Lenke til kommentar
spinnaern Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Og så er spillet litt for mørkt i syns jeg) Gå på Options og skru brightness på fullt. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Fin anmeldelse, helt enig i grunnene til at det ikke fikk topp score. Kan være litt irriterende. (Og så er spillet litt for mørkt i syns jeg) Kommer spillet ut til PC (snart)? http://itavisen.no/sak/524021/-_Trolig_ikke_GTA_IV_til_PC/ Skjer dette så tror jeg nok det kommer en enorm klage storm til Rockstar, jeg har ikke lyst på Gta IV til noe konsoll. Mus og tastatur er det eneste som fungerer for meg Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Etter min mening fortjener spillet en 8'er. Ikke pågrunn av de små irriterende faktene som at det ikke er checkpoints på altfor lange oppdrag, eller at det finnes små bugs her og der. Men rett og slett fordi det bare er er veldig bra spill, ikke noe mer. Fysikken er lite imponerende, AI'en er lite imponerende, grafikken er fin den (men ikke noe spesielt. Noen ting som skuffet meg litt ved spillet var alt snakket om dynamiske oppdrag, for slik er det ikke....altfor mange oppdrag er 90% regi til minste detalj, i et kjøre oppdrag kan du se at trafikken til og med er regissert om du spiller oppdraget flere ganger. Og noen ganger om du så skulle klare å "gjøre" et oppdrag på en måte som utviklerne ikke hadde i tankene møter du på masse bugs som f.eks at happenings som ikke skulle skje før senere blir aktivert altfor tidlig. Det er ikke noe problem, men som vanlig er hypen altfor stor og skaper skuffelser. Multiplayer delen er rett og slett ikke så bra etter min mening. Blandingen av kjøring og skyting er fortsatt ganske moro synes jeg etter kanskje 20 timer online spilling, men jeg må si at spill som fokuserer på ren skyting eller ren racing fungerer mye bedre. Folk ser for seg at det blir den samme kule opplevelsen online som når du spiller singleplayer der du raser rundt i hele byen og skaper kaos, men det er kun 16 spillere og ikke så mye rom for slikt ettersom det blir dødskjedelig om ikke spillerne holder seg på et lite område. Og selv da er ikke online delen så bra etter min mening siden gameplayet er så forenklet i forhold til andre mutliplayer spill og cover systemet ikke er av de beste. Ikke misforstå meg, jeg elsker spillet og hadde det utrolig moro da jeg spilte igjennom det, men for meg er det ingen 10'er eller 9'er. Spill med toppkarakter burde være mer fintunet eller ha noe nytt å komme med. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Som andre har nevnt så peker hele denne anmeldelsen mot at dette er et spill som virkelig vil skrive historie hos forfatteren. Det er et spill han vil huske, og han går så langt som å hinte til at dette er en av de største enspiller opplevelsene han har hatt. Som noen andre nevnte tidligere i tråden, om ikke GTA IV er et av spillene som gjorde at dere ble spillanmeldere så forstår jeg ikke sammenhengen. For at et spill skal få toppkarakter så kreves dette: "Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet." Poenget mitt er ikke at jeg ikke respekterer at andre har et annet syn på spillet enn meg, og eventuelt gir spillet en annen karakter enn jeg vill ha gjort. Det handler om at anmeldelsen og karakteren skal ha en viss sammenheng. Det mener jeg at det ikke gjør her. Selv har jeg brukt 61 timer på dette spillet nå, og har klart 76% av singleplayer. Jeg er storfornøyd og mener at spillet fortjener en soleklar 10'r. Men det er min mening. Annet enn det så vil jeg råde alle til å lese igjennom innlegget til Alex Ws. Han forklarer alle de faktorene som folk vanligvis ikke legget merke til. //hab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg