master_al Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå er jeg på rundt 22% i singleplayer, og har spilt i rundt 10 timer. Blir en del spilling når det er fridager ja:) Sånn sett er Mai en flott spille måned for dem som ikke har tentamen eller eksamen Lenke til kommentar
fug Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg hissa meg unødvendig mye opp. Joachim Froholt er til vanlig en svært habil skribent, men denne gangen er jeg uenig. Beklager mine harske uttalelser. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For min del er det helt ok at spill får terningkast. det sier jo ikke hvor bra spillet er, men gir en refleksjon av hvordan EN person oppfattet spillet. selv ville jeg gitt spillet(360): Grafikk 5/10 flyt/fps 3/10 Lyd/musikk 9/10 stemning 9/10 Underholdningsverdi 8/10 Multiplayer 7/10 Lenke til kommentar
fug Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kall meg gjerne fanboy, men GTA 4 får 10/10 på alle punkter av meg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Drifter Om du mener flyten (fps) er så dårlig som 3 av 10 forstår jeg ikke at Underholdningsverdi kan bli 8/10. Etter min mening er et spill med så dårlig flyt som 3 av 10 uspillbart(om jeg skulle gitt poeng haddet jeg heller blandet inn denne scoren i spillverdi og skrevet at denne ble lav pga veldig dårlig fps i spillet). Endret 5. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Syke, syke folk i denne tråden Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Syke, syke folk i denne tråden Takk for ditt informative bidrag til tråden, veldig kjekt å vite at nettop du mener nettop det. edit Forøvrig et artig poeng der at du kaller deg CrazyMan. Ubevist? Endret 5. mai 2008 av simalarion Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For min del er det helt ok at spill får terningkast. det sier jo ikke hvor bra spillet er, men gir en refleksjon av hvordan EN person oppfattet spillet. selv ville jeg gitt spillet(360): Grafikk 5/10 flyt/fps 3/10 Lyd/musikk 9/10 stemning 9/10 Underholdningsverdi 8/10 Multiplayer 7/10 Jaja neidaså Grafikken er jo nydelig bra da Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hmmm, så folket mener GTA IV slår GTA1, GTA2, Vice City og San Andreas? I think not Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Forøvrig et artig poeng der at du kaller deg CrazyMan. Ubevist? Nope, men følte ikke at de tyve andre bidro med å flame annmelderen, syntes det var en bra annmeldelse, men jeg får nok ikke spilt det før en evt. PC versjon kommer ut Edit: det var ikke ubevisst, Det var veldig mye bevisst faktisk Endret 5. mai 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Spillet har noen få feil men til gjengjeld gjør ting som ingen andre spill i vår spillhistorie noensinne har gjort før. Ergo spillet fortjener perfekt score siden det er slike spill vi faktisk VIL ha og slike spill andre utviklere må streve etter for å få til. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva mener du GTA IV har gjort som andre spill ikke har gjort? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mener du med det at fordi alt er gjort før er GTA ett "dårlig" spill? Skyting i førsteperson er gjort før, er da alle førstepersons skytespill etter det første dårlige? Det handler ikke om hva som er gjort før eller hva som er nytt, det handler om hvordan det er blandet sammen, og om det virker naturlig eller kunstig. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen som har nevnt det mest irriterende problemet i spillet? Når man er ferdig med et oppdrag og har pådratt seg 3 stjerner i slengen, så velger smarte lille Nico og ringe til han du fikk oppdraget av og si "oppdrag utført". Mens den dusten gjør det har du ingen sjangs til og løpe eller gå inn i en bil for og komme deg til helvete unna. Da ender du opp som regel dævv. Noe jeg kan gjøre for og unngå dette eller må jeg leve med det? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Mangen som hakker på konsollversjonen av GTA IV, spesielt pcspillere generelt. Men bare vent til en PC-utgave kommer da roser dere spillet sykt da dere har fått tak i det gratis eller kjøpt! Klager på att det finnes til dem "dårlige konsollene" og venter på "ultimate pcversjonen".. Endret 6. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen som har nevnt det mest irriterende problemet i spillet?Når man er ferdig med et oppdrag og har pådratt seg 3 stjerner i slengen, så velger smarte lille Nico og ringe til han du fikk oppdraget av og si "oppdrag utført". Mens den dusten gjør det har du ingen sjangs til og løpe eller gå inn i en bil for og komme deg til helvete unna. Da ender du opp som regel dævv. Noe jeg kan gjøre for og unngå dette eller må jeg leve med det? Avbryt samtalen da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen som har nevnt det mest irriterende problemet i spillet?Når man er ferdig med et oppdrag og har pådratt seg 3 stjerner i slengen, så velger smarte lille Nico og ringe til han du fikk oppdraget av og si "oppdrag utført". Mens den dusten gjør det har du ingen sjangs til og løpe eller gå inn i en bil for og komme deg til helvete unna. Da ender du opp som regel dævv. Noe jeg kan gjøre for og unngå dette eller må jeg leve med det? Det står ganske åpenlyst at du kansellerer samtalen ved å trykke B, man ja, det er irriterende, fordi jeg har faktisk lyst å høre samtalene. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 var så utrolig mange innlegg her at jeg ikke orket å lese mer enn siste siden... har et spørsmål her: noen fler som har hatt problemer med å starte nytt game mens man er innlogget på PSstore? sleit litt med det første gang jeg skulle prøve spillet, og etter å ha lest litt på div. forum slo jeg av nettverket. Hva skjer hvis jeg slår det på igjen? Har PS3 forresten Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 DrifterOm du mener flyten (fps) er så dårlig som 3 av 10 forstår jeg ikke at Underholdningsverdi kan bli 8/10. Etter min mening er et spill med så dårlig flyt som 3 av 10 uspillbart(om jeg skulle gitt poeng haddet jeg heller blandet inn denne scoren i spillverdi og skrevet at denne ble lav pga veldig dårlig fps i spillet). fordi man venner seg til det gradvis og kan fortsatt ha en underholdende økt.Men jeg fyrte opp forza2 etter en litt lang økt GTA, ser ut som gta går i 10-15fps mens forza er fastforward. helt SYK forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg