Mr_Tiger Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Lurte på om noen hvis hvor jeg kunne få kjøpt festeplater til denne cpu blokka(Link). Helst noen her i Norge. Problemet er at jeg har levert inn hk og jeg klarte ikke å få av festeplaten som er på baksiden av hk. Hadde ikke lyst til å dra og slite for mye, siden det skal sjekkes. Hvis jeg får et nytt hk, glemmer dem sikkert å ta av denne festeplata. Har nevnt det for de, men det glemmer de sikkert. Tenke derfor at jeg skulle være litt lur og bestille en før kortet kommer tilbake. Endret 2. mai 2008 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis det kun er bakplate du mangler sA vil jeg si at det er ikke et sA stort problem. Du skal fint klare A bruke blokken med kun A feste skruene i selve hovedkortet. Har selv gjort det pA samme blokken. Merket ingen forskjeller pA temp. Hvis ikke sA kan du prOve A hOre med ps.no Da de en stund var store pA thermaltake produkter. Kan hende at de har noe liggende A slenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå