Ssu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har et Olympus mju 310 digitalt kompaktkamera. På filmklipp mangler rødfargen (tror jeg). Røde drakter blir knall blå. Vanlige bilder blir imidlertid fine. Noen som har en ide om dette er en dyr reparasjon? -Ssu Lenke til kommentar
torve Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har et Olympus mju 310 digitalt kompaktkamera. På filmklipp mangler rødfargen (tror jeg). Røde drakter blir knall blå. Vanlige bilder blir imidlertid fine. Noen som har en ide om dette er en dyr reparasjon? -Ssu Har du sjekket innstillingen til hvitebalansen? Lenke til kommentar
Ssu Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Har et Olympus mju 310 digitalt kompaktkamera. På filmklipp mangler rødfargen (tror jeg). Røde drakter blir knall blå. Vanlige bilder blir imidlertid fine. Noen som har en ide om dette er en dyr reparasjon? -Ssu Har du sjekket innstillingen til hvitebalansen? I menyen Picture > WB (antar dette er White Balance) står den på Auto... -Ssu Lenke til kommentar
torve Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har et Olympus mju 310 digitalt kompaktkamera. På filmklipp mangler rødfargen (tror jeg). Røde drakter blir knall blå. Vanlige bilder blir imidlertid fine. Noen som har en ide om dette er en dyr reparasjon? -Ssu Har du sjekket innstillingen til hvitebalansen? I menyen Picture > WB (antar dette er White Balance) står den på Auto... -Ssu Har du nylig oppdaget feilen? Høres uansett ut som en garanti sak. Lenke til kommentar
Ssu Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Har et Olympus mju 310 digitalt kompaktkamera. På filmklipp mangler rødfargen (tror jeg). Røde drakter blir knall blå. Vanlige bilder blir imidlertid fine. Noen som har en ide om dette er en dyr reparasjon? -Ssu Har du sjekket innstillingen til hvitebalansen? I menyen Picture > WB (antar dette er White Balance) står den på Auto... -Ssu Har du nylig oppdaget feilen? Høres uansett ut som en garanti sak. Oppdaget den i går, men filmer ofte, så feilen er nok ny. Kameraet er noen år gammelt, så dersom det er 1 års garanti har i alle fall denne gått ut. Tror kameraet er 3-4 år gammelt. Skal sjekke kvitteringen... -Ssu Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 5års reklamasjonsrett er greit å ha da Lenke til kommentar
Ssu Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 5års reklamasjonsrett er greit å ha da Jeg fant ut hva det var! Det var ikke kameraet, men applikasjonen jeg brukte for å vise filmklippene! Hadde lastet ned VLC Media Player, som tydeligvis ikke vil samarbeide. Bruker nå QuickTime istedet, og fargene er tilbake! -Ssu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå