Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tvunget samvær med tidligere kjæreste


Anbefalte innlegg

I august i fjor avsluttet jeg et to-årig forhold til ei jente. Rettelse, det var hun som avsluttet. Hun poengterte det som om "jeg var håpløs" og at hun ville ha "fremgang" i forholdet. Uansett; jeg var smart nok til å kutte kontakta med henne på dagen - og har ikke hørt et ord fra henne, før det plutselig kommer en sms på bursdagen min.

 

Den siste tiden har hun ved flere anledninger "prøvd" å ta kontakt. Så, i går, var det fest for russen - og jeg møtte opp som edru sjåfør, uten planer for noe. Jeg passet mitt, holdt meg til "min gjeng", før min tidligere flamme dukket opp. Hun virket halvveis edru med støttepromille, men - ikke helt borte. Hun ville snakke. Jeg sa nei, og satte meg i bilen å kjørte.

 

Jeg er lei. Hun kutta tråden til meg, og nå vil hun ha den tilbake? Hvordan kan jeg best mulig si i fra at jeg ikke vil ha kontakt med henne?

 

 

Haggbard

 

edit: For hyggelig signatur

Endret av haggbard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og eksen var ikke på talefot lenger etter forholdet , men etterhvert har vi holdt kontakten som bare "venner" over msn . Vi ringes av og til for å slå av en prat . Men det er lissom aldri snakk om det gamle forholdet

 

Dette blir jo en smakssak , synes du det er teit og ha kontakt så må du bare si ifra til henne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...