Nerowulf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, jeg lurte på cirka når er det butikkene får inn flere kopier av GTA 4. Virker som en del er fortsatt utsolgt. For de fleste butikker får inn nye varer på onsdag/torsdager? I så fall må jeg/vi vente til neste uke Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tror det var snakk om at neste opplag skulle komme ca. 2 uker etter release. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette lurer jeg også på. En sa at det ville komme på mandag. Håper det stemmer! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 2 uker!?! wow, det var lenge til. Da kan det jo hende at jeg ikke kjøper det da, for da kommer Age of Conan ut Norge er kanskje ikke første-pri for Rockstar, så de selger vel bort spillene til andre land først. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Håper inderlig det er på mandag... AoC kan ikke måle seg med GTAIV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå