Gå til innhold

Diablo 3 under utvikling? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diabloii.com skal vist ha kommet med noen rykter(engelsk):

1. A new game will be announed at the Worldwide Invitational in Paris.

2. It won't be related to Starcraft or WoW.

3. The next gen MMO they're developing is several years away.

4. The game they're announcing won't be an MMO.

 

Conclusions anybody?

Lenke til kommentar
Jeg håper på en oppfølger til kanskje tidenes beste spill, men jeg vil håpe de venter til de har en verdig oppfølger, og det tror jeg at Blizzard kan få til. Uansett gidder jeg ikke engasjere meg noe mer før det er bekreftet at spillet kommer.

 

Sant nok, det er egentlig litt tåpelig med tanke på hvor skuffet du kan bli :p

Men gøy er det!

Lenke til kommentar
"update: Some gaming news sites are reporting that Blizzard "purchased" the diablo3.com domain from me. This is not the case"
Nei, for de fikk det gratis. ;)

 

Kanskje får vi vite mer på Blizzard Worldwide Invitational 2008 om to måneder.
1. D2 ble sluppet 29. juni 2000.

2. LoD ble sluppet 29. juni 2001.

3. Blizzard skal få domenet diablo3.com etter "noen måneder" fom 1. mai, så de har nok overtatt det i månedskifte juni/juli.

4. Som Fresh Prince sier er D2 veldig populært i Frankrike.

 

Blizzard Worldwide Invitational 2008 holdes i Paris, Frankrike 28.-29. juni. :cool:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
"update: Some gaming news sites are reporting that Blizzard "purchased" the diablo3.com domain from me. This is not the case"
Nei, for de fikk det gratis. ;)

 

Kanskje får vi vite mer på Blizzard Worldwide Invitational 2008 om to måneder.
1. D2 ble sluppet 29. juni 2000.

2. LoD ble sluppet 29. juni 2001.

3. Blizzard skal få domenet diablo3.com etter "noen måneder" fom 1. mai, så de har nok overtatt det i månedskifte juni/juli.

4. Som Fresh Prince sier er D2 veldig populært i Frankrike.

 

Blizzard Worldwide Invitational 2008 holdes i Paris, Frankrike 28.-29. juni. :cool:

 

Da er jeg ikke den eneste som ser disse tegn, hoho satser på ny verdens rekord i å holde pusten nå, 54 dager igjen!

Lenke til kommentar
Diabloii.com skal vist ha kommet med noen rykter(engelsk):

1. A new game will be announed at the Worldwide Invitational in Paris.

2. It won't be related to Starcraft or WoW.

3. The next gen MMO they're developing is several years away.

4. The game they're announcing won't be an MMO.

 

Conclusions anybody?

 

Jeg velger å være som en forelder er og "fornekte" nr. 3 der.. og håper "Diablo 3" vil bli et slags Heaven vs Hell MMO RPG =)

 

GLEDER MEG til Blizzard Inv.

Lenke til kommentar
Diabloii.com skal vist ha kommet med noen rykter(engelsk):

1. A new game will be announed at the Worldwide Invitational in Paris.

2. It won't be related to Starcraft or WoW.

3. The next gen MMO they're developing is several years away.

4. The game they're announcing won't be an MMO.

 

Conclusions anybody?

 

Jeg velger å være som en forelder er og "fornekte" nr. 3 der.. og håper "Diablo 3" vil bli et slags Heaven vs Hell MMO RPG =)

 

GLEDER MEG til Blizzard Inv.

 

Jeg er enig, men jeg tror det vil mer vi som natural players som må velge enten å bli gode eller onde :)

Lenke til kommentar

Ja det hadde vært en god løsning! ;)

 

Ser kanskje for meg at de slipper noe slags Diablo 3 på samme måte som de slapp Starcraft 2 ... et opp-pusset diablo 2. Også slipper de kanskje noe Heaven vs Hell opplegg om ett par år...

 

Diablo 3 (den opp-pussede versjonen) kommer da sikkert i 2010

Lenke til kommentar

Så denne nyheten i går, og måtte bare finne frem D2LOD. Fungerer strålende på Kubuntu 8.04 med nyeste Wine. Morsomt, da spillet ikke ville fungere i Vista for en vennine av meg ;)

Vi får håpe at det eventuelle Diablo3 får OpenGL støtte i alle fall, da er Linux-spilling en mulighet.

Lenke til kommentar
Så denne nyheten i går, og måtte bare finne frem D2LOD. Fungerer strålende på Kubuntu 8.04 med nyeste Wine. Morsomt, da spillet ikke ville fungere i Vista for en vennine av meg ;)

Vi får håpe at det eventuelle Diablo3 får OpenGL støtte i alle fall, da er Linux-spilling en mulighet.

Både Warcraft III og WoW har vel støtte for OpenGL på grunn av Mac, og de fungerer utmerket i Wine og Cedega på grunn av spillene er lite avhengige av Windows. Så jeg tror det uansett blir mulig å spille på Linux, men native hadde vært ønskelig.
Lenke til kommentar

Dette er nøyaktig det samme de se da de kjøpte opp domener for Starcraft II for en del år siden. Så da ligger det litt i korta hva som skal skje.

 

Jeg er redd det ikke går an å gjenta suksessen Diablo 2 hadde ved å bare resirkulere den i nyere utgave slik de gjør med SC2, men for all del, det er sikkert mange som kan like det likevel.

 

Hvis det var noe anlegg for å gjøre det stort med en oppfølger så ville vi sett det i Hellgate hvor de tok den gamle formularen og prøvde å utvikle den. I tillegg var det tross alt lagd av det originale Blizzard teamet. Om noen skulle klart å få det til skulle det vært de, men det har ikke slått an.

Endret av Aran
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...