Gjest Guest hmm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg trenger hjelp til å tyde min magefølelse. No e dt en mnd siden typen slo opp. Men i går og i dag har jeg hatt sykt sterk magefølelse, på en måte nervøs følelse men på en god måte. Og hver gang jeg tenker på han, komme denne følelsen. Og det værste er at jeg føler jeg trygg når jeg får den følelsen. men jeg blir gal, jeg vet ikke hva magen min prøver å fortelle meg Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 spist noe skummel kebab i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Guest hmm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hehe... nei, tenk.. bor itj i oslo Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Litt lol, men unødvendig post Melkekartong. OT : Kommer vel litt an på. Hvorfor slo han opp ? Ønsker du å få han tilbake ? Følelser kommer, og følelser går, kanskje du bare kjenner et lite stikk av savn ? Du ga litt lite info til å kunne tolke noe som helst utav dette egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest hmm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 hehe:) han hadde ikke de rette følelsene for meg.. han dro for en mnd siden.. og så klart ønsker jeg han tilbake.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Er det noe særlig mer å si her? Han har ikke de rette følelsene for deg som du selv sier, og gjorde det riktige valget ved å forlate deg og på den måten ikke kaste bort mer av sin og din tid. It's over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå