Ascubal Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, jeg lurer på hvordan den generellen ytelsen og kompatibiliteten på spill er Vista Ultimate x64? Spill er vel fra 2006 og til de nyeste, men kanskje også noen fra 2003 også. Eksempler på spill er: CNC Generals, Tiberium Wars, Oblivion, Neverwinter Nights 2, CS:S, Team Fortress 2 og Dawn Of War serien, samt Unreal Tournament 3. Er det noen store problemer med 64 bits versjonen og spill? Vurderer og slenge 2 GB ekstra ram i PC-en da 2 begynner og bli litt lite.. Tenker på Corsair XMS 2 Pro, tror dem het det ihvertfall.. DDR2 Moduler med belastnings LED's på toppen.. Med 32 bits vista begynner 2 GB og bli for lite, ihvertfall når man gjerne kjører endel programmer i bakgrunnen. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lurer på det samme jeg også. Lenke til kommentar
roony1974 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan den generellen ytelsen og kompatibiliteten på spill er Vista Ultimate x64? Spill er vel fra 2006 og til de nyeste, men kanskje også noen fra 2003 også. Eksempler på spill er: CNC Generals, Tiberium Wars, Oblivion, Neverwinter Nights 2, CS:S, Team Fortress 2 og Dawn Of War serien, samt Unreal Tournament 3. Er det noen store problemer med 64 bits versjonen og spill? Vurderer og slenge 2 GB ekstra ram i PC-en da 2 begynner og bli litt lite.. Tenker på Corsair XMS 2 Pro, tror dem het det ihvertfall.. DDR2 Moduler med belastnings LED's på toppen.. Med 32 bits vista begynner 2 GB og bli for lite, ihvertfall når man gjerne kjører endel programmer i bakgrunnen. Takk for alle svar 64bits Vista og spill skal gå helt greit, har ikke testet så voldsomt mange spill da siden jeg syntes Vista sugde generelt og ytelsen i spill var heller dårlig. Gikk tilbake til XP64 etter 2 måneder. Endret 2. mai 2008 av roony1974 Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har brukt Vista x64 i ca 1,5 år nå og brukt det flittig til spill. De problemene jeg har hatt begrenser seg til kopisikringen på Dungeon Siege 2 som hindret installering(ble fikset ved å kopiere i XP og brenne på nytt) og den opprinnelige versjonen av C&C Tiberium Wars 1.0 som ikke fungerte. Noe det fantes oppdatering til for å fikse. Ytelsen er lik Windows Vista x86. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Vel, da er det bare og prøve da:) Regner med jeg installerer det når det kommer 2GB ekstra ram dumpende i postkassa engang.. Får se når den tid kommer, men takk for alle svar Hvis noen andre har noen erfaringer så bare kom med dem Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nye spill bør ihvertfall gå helt fint. Kjører en del gamle også, så du skal nok ikke bekymre deg. Generelt hvis spillet går på Vista32 bør det gå i Vista64 også så lenge det ikke trenger egne drivere (og det gjør de ikke ) Lenke til kommentar
salms Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har brukt vista x64 ganske lenge nå, og er en ivrig cs:s spiller, der er det vertfall ingen problemer. er kjempefornøyd med hvordan systemet fungerer faktisk. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjørt Vista x64 (engelsk) i underkant av en uke (så forbehold om kort test periode), BF2142 fungerer fint. Steam og Audio Surf har også kjørt uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå