na1t Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 sitter og venter på min 8200. jeg bestilte med minste ram valg(128), er jo billigere å kjøpe mer og installere sjølv.. men det jeg lurer på er om det er en sånn minne expansion plass under som det er på de fleste dell laptops? noe som gjør installeringen meget enkel! noe som vet om en norsk web shop som selger ram til denne modellen? på crucial.com må mann jo betale toll.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 Det stemmer at i8200 har en luke under maskinen for installering av mer minne. Jeg har bestilt samme Pc'en og kommer til å kjøpe mer minne fra enten komplett.no, eller Itbutikken. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 http://komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=...D=15&t=1634&l=3 Og ja, det er LETT å installere mer minne. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 PC2100 SO-DIMM passer. Kan kjøpes fra de fleste webshapper. Siden det allerede er en 128 i ville jeg gått for en 512, men det koster jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå