Gå til innhold

Lost 4x10 - "Something Nice Back Home"(USA)


Anbefalte innlegg

flott episode, likte den veldig godt. skjønner ikke helt hva kate skulle gjøre, hun sa at hun gjorde noe for sawyer. men hvem snakket hun med på telefonen?

 

Dette lurer jeg og på. Har spolt tilbake flere ganger nå, men klarer ikke å tyde hva de sier akkurat der. Skulle hun levere noe for Sawyer? :hmm:

 

Helt greit episode ja, bar litt preg av fyllstoff, men ellers grei. Håper ikke det blir for mange av disse "home and away" episodene. Blir nesten flau av å se på det til tider..

 

Kate har jeg fått nok av egentlig, ingenting interessant med henne.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg stussa litt over var da jack sa til Kate om Sawyer. "He chose to stay, I'm the one who came back" Er det øya de har kommet tilbake fra? Og kunne de som var på øya velge om de ville tilbake til sivilisasjonen?

 

Ja de er kommet tilbake fra øya. Sawyer sa tidligere i denne sesongen at han ikke ville dra, det kan tyde på at han senere gjrode et mer aktiv valg der han valgte å bli i stedet for å komme tilbake.

 

Hva Kate gjorde for ham er jo et nytt spørsmål. En mulighet er at Kate har fått samme jobb som Sayid, altså gjenopptaking av gamle kunster.

Lenke til kommentar
Det var en litt kjedelig episode, er jeg den eneste her som ikke visste at det var Aaron de passer på? Og jeg hadde ikke fått med meg at Jack og Claire er halvsøsken, som dere sier. Kanskje jeg bare har glemt det...

 

 

Jack og Claire er halvsøsken. Tror ikke de vet det selv. Vi fikk vell vite det i s03?

 

I en av de første episodene i s04 får vi vite at Kate tar seg av Aaron.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som klarer å huske alle mysteriene og alle detaljer? Det er altfor mange for det. Man trenger ikke kreve at jeg skal lese om Lost og mange teorier for at jeg skal kunne se på serier. Jeg ser fordi det er underholdende, og jeg er ikke så interessert at jeg vil se gjennom alt så mange ganger at jeg forstår det meste og husker alt.

Lenke til kommentar
Det jeg stussa litt over var da jack sa til Kate om Sawyer. "He chose to stay, I'm the one who came back" Er det øya de har kommet tilbake fra? Og kunne de som var på øya velge om de ville tilbake til sivilisasjonen?

 

Uansett bra episode! Gleder meg til neste.

 

Tydligvis ja, teorien min er at alle gjenlevende til slutt bortsatt fra O6 velger å bli på øya.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som klarer å huske alle mysteriene og alle detaljer? Det er altfor mange for det. Man trenger ikke kreve at jeg skal lese om Lost og mange teorier for at jeg skal kunne se på serier. Jeg ser fordi det er underholdende, og jeg er ikke så interessert at jeg vil se gjennom alt så mange ganger at jeg forstår det meste og husker alt.

 

Er noen som klarer det, å får du ikke med deg ting som at du får vite at Claire og Jack er halvsøsken har du følgt med dårlig. Jeg har null problemer selv hvertfall med å huske ting som at både Michael og Locke har drept folk i kaldt blod på øya, eller at Horace Goodspeed er en av hovedårskene til at Ben endte opp på øya.

Lenke til kommentar
men andre ting sliter jeg med å huske....feks. hvor lenge har de vært på øya nå?

 

Haha, der husker jeg TV Norge dreit seg ut når de slang ut denne reklamen for sesong 4. "Etter 4 år kommer redningen". Nei, det skal nok heller forestille at de har vært der litt over 3 måneder på øya. Var vel først i sesong 4 at de kutta ut det med å ha sinnsykt mellomrom mellom episodene. Altså sånn at når vi så epiosden så hadde gått 6 dager fra forrige episode og sånt.

Lenke til kommentar
men andre ting sliter jeg med å huske....feks. hvor lenge har de vært på øya nå?

 

Det er ikke sikkert det finnes noe entydig svar på spørsmålet, all den tid det virker svært sannsynlig at det er to typer tidsregninger - én på og én utenfor øya.

Lenke til kommentar
Er noen som klarer det, å får du ikke med deg ting som at du får vite at Claire og Jack er halvsøsken har du følgt med dårlig. Jeg har null problemer selv hvertfall med å huske ting som at både Michael og Locke har drept folk i kaldt blod på øya, eller at Horace Goodspeed er en av hovedårskene til at Ben endte opp på øya.

 

Vel, siden du er så aktiv i denne tråden og husker så mye regner jeg med at du har lest en del om diverse teorier og en mye annet om serien. Du har kanskje sett episodene flere ganger, og konsentrerer deg for å prøve å forstå hele den innviklede øya. Det gjør ikke jeg. Jeg følger med på serien fordi det er fin underholdning, jeg fordyper meg ikke.

Lenke til kommentar
men andre ting sliter jeg med å huske....feks. hvor lenge har de vært på øya nå?

 

Det er ikke sikkert det finnes noe entydig svar på spørsmålet, all den tid det virker svært sannsynlig at det er to typer tidsregninger - én på og én utenfor øya.

 

 

let me rephrase:

 

"hvor lenge har de på øya opplevd at de har vært der? dvs antall dager siden de krasja"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...