Eyefitness Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Dersom det handles fra USA og UPS er benyttet, hvor lenge etter at du mottar varen vil momskravet komme? Varierer sikkert noe, men hvis noen her har handlet noen ganger kan det jo gi en pekepinn. Hvis flere som har handlet en gang svarer, vil det også si noe. Hvor lenge måtte du vente på momsregningen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk en pakke fra fedex der det tok over en mnd før regningen kom(!), men tror det var ett ekstremt tilfelle Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hei. Dersom det handles fra USA og UPS er benyttet, hvor lenge etter at du mottar varen vil momskravet komme? Varierer sikkert noe, men hvis noen her har handlet noen ganger kan det jo gi en pekepinn. Hvis flere som har handlet en gang svarer, vil det også si noe. Hvor lenge måtte du vente på momsregningen? Det har tatt mellom minus 2 dager(forskudd via telefon og kreditkort) og et par måneder (erfaring etter 20+ sendinger med Fedex, UPS og DHL) Endret 2. mai 2008 av froggyler Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har opplevd å få faktura etter 4-5 uker, men jeg har også opplevd at de har ringt og jeg har måttet betale på forhånd.. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Takk til dere som har svart. Da ser det ut til at det kan ta enda lenger tid enn jeg hadde forventet. Passer egentlig lommeboka bra om det drøyer til skattepengene kommer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vanligvis så har det tatt 2 til 3 uker etter at jeg har mottatt varen"Østfold". Betalingsfrist dem gir. Ups: faktura forfaller til betaling om 15 dager. Fedex: betalig ved mottak av faktura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå