ettern Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har akkurat fått en WD Raptor disk i posten. Fra før har jeg en "vanlig" harddisk, samsung spinpoint. Fra før vet jeg at jeg burde legge inn OS på raptor disken, men er det lurt å legge inn spill(tenker da på relativt store spill) på raptor disken også, for bedre ytelse? Takker på forhånd for gode svar. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ytelse? det eneste du kanskje vil merke bittelitt er noe redusert loadetid. kanskje du sparer etpar sekunder når spill startes opp, samt et sekund spart når du skal loade nytt level. har du flyttet pagefilen til windows over på disk nr.2? det pleier å hjelpe på windows-ytelsen... lykke til med bråket fra raptordisken.. har hørt at de ikke akkurat er lydløse =) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det vil hjelpe ja, men kun i forhold til lastetider, typisk da før starten av nye brett osv. Det vil nok ikke være så ekstremt stor forskjell. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå