Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er jeg faktisk totalt uenig i. Jeg syns de gamle spilla er akkurat like kule som for 13-14 år siden. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 En emulator blir ikke nært like bra som the real deal.. må bare skaffe meg mario kart nå, så har jeg det gående. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De spillene man må ha er jo: - Donkey Kong Country 1 - Donkey Kong Country 2 - Donkey Kong Country 3 - Super Mario World - Mario Kart - Street figther II - Super Mario Allstar Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Snakker av erfaring når det gjelder temaet Har både NES og SNES hjemme men de blir brukt sjeldent. Har til og med bygd en MAME emulator, men selv den blir mindre og mindre. Blir bare dratt fram når noen tror de skal kicke meg i MK3 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Joda, forventer at det blir mindre og mindre spilling, har også en NES konsoll hjemme. dvs det ble flytta til hytta, nå på kveldstid på hytta, når det ikke er annet å gjøre eller når det regner blir denne tatt fram. Nå vil det også være en SNES der snart. Det blir knallbra ! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bomberman er jo fortsatt helt sjef. Hvilke spill fikk du med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå