SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 fin pels katten din hadde. :smile: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Ja pusen har fin pels! Du kan få kjøpe den! Pusen skal få lethal injection! Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 "Haha" Morsom post... Hvor er "modden" ? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 www.home.no/croyfer/kattemod.jpg Lenke til kommentar
resac Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja pusen har fin pels! Du kan få kjøpe den! Pusen skal få lethal injection! stakkars pusen...... (YEAH RIGHT) Lenke til kommentar
resac Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja pusen har fin pels! Du kan få kjøpe den! Pusen skal få lethal injection! stakkars pusen...... (YEAH RIGHT) Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 faen det der er rasekatte det der................ tanta mi kjøpte en sånn........kosta 6000kroner...........da har folk lite å bruke pengene på ass......katta mi fikk jeg kasta etter meg.....kosta 0 kroner...og den fungerer like godt som det rase drittn din Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 skal katten dø fordi den har kreft? Stakkars pus. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ho ho ho rasekatta my ass baby! Den der kosta 0 kr og mye kattemat rett utfor coop`en en nyttårsaften for 8-9 år sida! Den hadde vært hjemløs en stund da ja! Slem er den , biter deg viss du koser med den! Prøvde faktisk å bli med meg på ferie engang! Sku til å hoppe inn døra på bussn da den gikk igjen *smash* Katta klint til døra! Tar ikke 5 flate øre for og denge en hund Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Fin puse katt, *Lokker katta* Komma katta inn i sekken, komm da! *Lukker sekken* Haha nå skal eg legge pels på kabbiset mitt! Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ho ho ho rasekatta my ass baby! Den der kosta 0 kr og mye kattemat rett utfor coop`en en nyttårsaften for 8-9 år sida! Den hadde vært hjemløs en stund da ja! Slem er den , biter deg viss du koser med den! Prøvde faktisk å bli med meg på ferie engang! Sku til å hoppe inn døra på bussn da den gikk igjen *smash* Katta klint til døra! Tar ikke 5 flate øre for og denge en hund javell da.............så stjal du ei rasekatte...da er det egentlig ikke så galt da Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg og har en halvt rasekatt! fekk den gratis da.. og den vil ALDRI kose med meg:( bare på sine primiss... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Heh , ja katta kan man kose med! Men på hennes premisser , er hun lei , så har du en opprevet arm! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Driver for øyeblikket med å dekke en pc med noe som ligner på en slaktet isbjørn. Er ikke helt sikker på om det blir en hund eller en isbjørn ennå. Litt i stuss. Kabinettet er basert på en Colorcase "Doggy" http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DODOGGY Så tenke jeg på at skapningen måtte ha øyner. GRØNNE øyner. Derfor tenkte jeg på 2 slike: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTLEDGR Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Nå ligger pusen down under! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 RIP bildet også borte så jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå