Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis en flue velta den, da må den ha vippet noe veldig på kanten når du satte den der. :!: Men hva var det du egentlig gjorde med den? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 synes ms sin service var topp jeg snende min til tjekkia pga. død dvd-rom og fikk den tilbake på under en uke! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Min er også tilbake, dog uten strømforsyninga som den dotten på support presiserte skulle sendes med. Tok kontakt med de og får ny strømforsyning i løpet av en ukes tid.. Ikke like imponert. Blir enda mer imponert når idiotene på Xbox Support har greid å prestere å KUN sende meg kabelen som går fra strømforsyninga og inn i veggen. Gikk ganske mye over en ukes tid også. To måneder (nesten) etter jeg satt meg ned for å spille GTAIV fikk jeg endelig nå på fredag strømforsyningen fra Microsoft. Greit nok at de er kjappe på å shippe konsoller frem og tilbake, men synes denne strømforsyningsgreia tok unødvendig lang tid. Uansett.. Koser meg med GTAIV, og har lært leksen min. Neste gang Xbox Support ber meg sende inn noe annet enn selve konsollen så lar jeg rett og slett være. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå