Gå til innhold

Da var det min tur :( Død X360 DVD-rom. EDIT: Tilbake fra rep og fortsatt ødelagt!

XtaZ

Anbefalte innlegg

jeg syns det er greit å ha en konsoll ekstra.

hadde 3 en stund, men solgte den svarte mens man ennu kunne få litt peng for den.(elite er noe piss egentlig, da det er ikke stor forskjell iforhold til en arcade)

Så solgte jeg ntsc boxen min da jeg ikke ser noen nytte i å ha den pga at de fleste spill blir nå gitt ut sånn ca på samme tid likevel(sonevis).

Så nå har jeg 2 arcade med hver sin hdd, 1 i stua og 1 på kontoret. Dette er da et minimum syns jeg.

med tanke på at en xbox360 koster kun kr 1495 så er det helt greit å ha 2 eller flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og jeg hadde nok gjort det om dette hadde skjedd tidligere. Men i og med at jeg akkurat har kjøpt hus så er det så mye annet som går foran det å ha en ekstra xbox, så jeg må bare pent vente. Nå er den riktignok allerede på vei tilbake så jeg får den nok denne uka.

Lenke til kommentar
Garantien er gått ut (unntatt på RROD som har 3 år), men du har ihht. norsk lov 5 års reklamasjonsrett på produktet. Tar du kontakt med MS direkte vil dei nok neppe ta den inn, difor må du snakke med Elkjøp, det er heilt riktig.

Dette er ikkje ein forsikringssak, den har du for å dekke skader og uhell som blir påført av andre, ein død DVD-Rom er ein feil i konsollen og dekkes under reklamasjonsretten. Hadde du derimot mista konsollen i bakken og det resulterte i defekt DVD-Rom hadde det vore ein forsikringssak.

Er ikke være en å faktisk lage en skadde som kunne vært påført av andre da. Skubb den i bakken og si at noen kom borti den. Hadde en kamerat som falt inn i 47" tommer tven min 2 mnder etter jeg kjøpte den. Det kom en blomst og spreker i bildet. Og ingen bilde da. Jeg sa at jeg er ikke helt sikker, men regnet med at det var noen unger som hadde falt med hodet i den eller noe sånt, jeg er egentlig ikke sikker. De hadde den noen dager, så ringte de tilbake, og kom og hent en ny tv, fordi de ikke hadde det på lager den dagen.

Vet ikke om dette er noe du vil sjangse på. Men en mulighet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min er også tilbake, dog uten strømforsyninga som den dotten på support presiserte skulle sendes med. Tok kontakt med de og får ny strømforsyning i løpet av en ukes tid..

Ikke like imponert.

Blir enda mer imponert når idiotene på Xbox Support har greid å prestere å KUN sende meg kabelen som går fra strømforsyninga og inn i veggen. Gikk ganske mye over en ukes tid også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yes da var xboxen tilbake fra rep. tok "bare" 35 dager. Koblet den opp å poof, et rødt lys nede i høyre hjørne å feilkode E 68. - System error. FUCK YOU MS!!! Nå blir det sint tlf dit å de skal faenmeg få sende meg en splitter ny box! :mad:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Feilkode E68 er harddisk error. Prøv å spill uten harddisken.

Vet ikke om det hjelper hos deg, men det hjalp for meg. :)

JA DET FUNKA FAKTISK! :ohmy: men disken min kan da ikke vere ødelagt? Funka jo fint samme dag jeg sendte maskina på rep. Disken har ligget rolig på samme plass siden 7. Mai. Fikk du ordna dette?? En ting er at maskina blir ødelagt men skal disken streike så er det jo virkelig krise :cry:

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve med en annen harddisk. Men jeg måtte sende den inn igjen, siden det virket ikke med ny harddisk heller. Så du må nok sende den inn, men det er jo verdt å prøve en annen harddisk.

Har ikke flere disker å ingen kompiser i nærheten for øyeblikket som har det heller :( men tror jeg skal finne en løsning ;)

Lenke til kommentar
Du skulle bare flytte den ned, men så bare "falt" den ned trappa?

Fint du hadde forsikring da!

:!:

Husker jeg ikke feil så dreiv jeg å flytta opp i andre etasje. Satte fra meg boxen ved øverste trinnet for å hente noe i et annet rom å da hørte jeg plutselig et stygt rabalder i trappa. Var nok en fordømt flue eller noe sånt som velta den :innocent:

:!:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...