Swafty Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Halla Lurte lissom på om du har vanlig eller digital klokke? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har digital. Men du Overdox? Hvorfor spør du om så sykt mange "rare" spørsmål? Lager du en oversikt på prosent hva folk har på seg \ eller gjør? Du spør jo om f.eks: Om man skreller eplet, eller om man tar på venstre eller høyre sokk først. Hva skal du med dette egentlig? EDIT:leif Endret 2. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Har digital. Men du Overdox? Hvorfor spør du om så sykt mange "rare" spørsmål? Lager du en oversikt på prosent hva folk har på seg \ eller gjør? Du spør jo om f.eks: Om man skreller eplet, eller om man tar på venstre eller høyre sokk først. Hva skal du med dette egentlig? EDIT:leif Holder på med et prosjekt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har ikke klokke. trenger det ikke heller, bruker moilen. jeg tror faktisk dette gjelder mange. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nå for tiden er jeg helt lost, bruker til vanlig mobilen men den har jeg ikke brukt på over 1 måned nå :O Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva skal man med klokke når man har klokke på mobilen. En befrielse å ikke dra rundt på denne lenka hele tida. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Analog klokke ja. gikk ikke digitale ut på dato sammen med 80 tallet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har kun mobil heime, på jobb har eg ein analog, men vil helst ha digital, mykje enklare, ser ikkje kvifor dei skal være gått ut på dato. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruker klokka på mobilen, ergo digital klokke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har vel aldri brukt analog. O.o Digital på mobilen ftw. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har en mekanisk (analog) klokke Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bruker klokka nede i hjørnet. altså digital. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hva skal man med klokke når man har klokke på mobilen. En befrielse å ikke dra rundt på denne lenka hele tida. Det samme som man skal med t-skjorter, gensere og bukser når man har kjeledresser. Analog klokke her. Endret 4. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Klokka mi viser ikke bare tida. Å nei, den er en TV-fjernkontroll, kalkulator, alarm og stoppeklokke. Den kan visst også styre VHS-spillere. Artig med film-timene på ungdomsskolen, samt matteprøvene med kalkisforbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå