Gå til innhold

SD card og Virtual Games/Channels

punti

Anbefalte innlegg

Kan man kopiere Virtual Console spill eller Channels?

Som jeg ser på settings, så kan du faktisk kopiere spill til SD Kortet ditt som da gidde meg en super herlig og deilig ide.

Visst du f.eks sitter hos en kamerat og spiller et knall tøft Virtual Console spill.

Kan du da kopiere de og legge de inn på din egen? eller må du ha kjøpt det igjen via Wii Shop?

Har 2 nintendo wii, men vil gjerne selge den ene og jeg har litt forskjellig på begge to lissom.

Så da vil jeg lage dobbelt av alt og gjerne få høyere salgs pris på min andre wii.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visst du f.eks sitter hos en kamerat og spiller et knall tøft Virtual Console spill.

Kan du da kopiere de og legge de inn på din egen? eller må du ha kjøpt det igjen via Wii Shop?

Du kan ikke kopiere Virtual Console spill på den måten du beskriver der.

Eneste måten man kan gjøre det til dags dato er via en ulovlig hack.

Endret av dimethoxyphenethyl
Lenke til kommentar
Kan man kopiere Virtual Console spill eller Channels?

Som jeg ser på settings, så kan du faktisk kopiere spill til SD Kortet ditt som da gidde meg en super herlig og deilig ide.

Har 2 nintendo wii, men vil gjerne selge den ene og jeg har litt forskjellig på begge to lissom.

Så da vil jeg lage dobbelt av alt og gjerne få høyere salgs pris på min andre wii.

Jeg hadde den samme tanken som deg for en stund siden, men som

dimethoxyphenethyl

sa før meg, så er VC- spill sperret!

..Eneste måten man kan gjøre det til dags dato er via Twilight Princess-hacken, hvor man må laste ned spillet ifra nettet først (ulovlig), og deretter installere det på Wii´en gjennom denne hacken.

Veldig kort forklart :)

Det med Twilight- hacken er ulovlig, og skulle ikke blitt nevnt her på forumet (?)

Lenke til kommentar

Den meget tynne røde linja Dim, faktisk dessverre ulovelig og. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratkopering. Du nevner en metode som kan lede til nettopp dette, og som paragrafrytter kan man si at du har trødd over den røde linjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...