Gå til innhold

Bli veggis - spar miljøet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg gir faen selv. Ikke min feil at afrikanerne får 18 barn per kvinne. Det er nok mat til alle om vi bare holder befolkningen under kontroll. Dessuten er det ikke mitt ansvar å redde verden, og som dere sier: Jeg er bare en person. Det hjelper ikke en dritt om jeg legger om kostholdet mitt. Nei, jeg er drittlei artikler som dette. Heretter skal jeg øke kjøttforbruket mitt hver gang jeg leser noe slikt.

Endret av spareku
Lenke til kommentar

Hva var poenget med å starte denne tråden?

Og hvor har du ifra at afrikanske damer får 18unger. Artig at du sier at det er nok mat, men du glemmer å legge til at det er nok for de som har råd. Norge klarer ikke å produsere nok mat til seg selv engang, så om det ikke hadde vært for andre land så hadde vi nok måtte belage oss på å spise mindre kjøtt.

Forøvrig:

Ingen vil gi deg ansvaret med å redde verden, for det er noe du ikke er kapabel til å utføre. Du er vel drittlei av å lese slike artikler men å diskutere det gidder du. Forstår forsatt ikke tankegangen din.

Og sånn for opplysningens skyld, befolkningstettheten i Afrika er mye lavere enn i Europa.

Lenke til kommentar

Vi i vesten bør virkelig kutte ned på kjøttkonsumet vårt. Jeg sier ikke at vi skal slutte å spise kjøtt, men spise mindre kjøtt. Kjøtt er ekstremt lite energieffektivt sammenlignet med korn, frukt, fisk og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Gir faen jeg også, hadde uansett ikke hjulpet en drit om jeg hadde blitt vegetarianer siden jeg kun er en person.

Problemet ligger i at millioner deler tankegangen din, derfor om alle hadde tenkt "jeg gjør en forskjell" hadde de gjort det.

Lenke til kommentar

Vegetarianisme er flott det, men initiativet, og forskning på et alternativt, fullgodt, sundt vegetarisk kosthold, må komme ifra myndighetene.

Jeg hadde byttet til vegetarianisme på dagen om det var praktisk mulig, faktisk var jeg vegetarianer i seks år, og utviklet flere mangelssykdommer under den tiden.

Lenke til kommentar
Vi i vesten bør virkelig kutte ned på kjøttkonsumet vårt. Jeg sier ikke at vi skal slutte å spise kjøtt, men spise mindre kjøtt. Kjøtt er ekstremt lite energieffektivt sammenlignet med korn, frukt, fisk og grønnsaker.

Energi ja, men kjött inneholder andre ting vi trenger.

Mennesker er skapt for å spise kjött.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...