EvenR Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sliter for tiden med to problemer på pcen, de påvirker ikke ytelsen på noen måte men er slikt som er irriterende når en ikke får fikset. Første problemet er det Java som står for. Jeg får ikke innstallert i det hele tatt på pcen. Det kommer opp errorer der det står følgende: bin\java-rmi.exe:Old file not found. However, a file with the same name was found. No update done since file contents do not match. Error 1722: There is a problem with this Windows installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor. Jeg har gått igjennom tipsene som står på Java sine sider angående "Error 1722", og har også prøvd å innstallere tidligere versjoner. Det andre er at når jeg starter opp innstallasjonsfilen for Windows Live Messenger 8.1 hopper den rett til internett sidene til Windows Live og innstallasjonsvinduet forsvinner. Håper noen har noen fornuftige løsninger på dette. Mvh Even Lenke til kommentar
snusen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sliter for tiden med to problemer på pcen, de påvirker ikke ytelsen på noen måte men er slikt som er irriterende når en ikke får fikset. Første problemet er det Java som står for. Jeg får ikke innstallert i det hele tatt på pcen. Det kommer opp errorer der det står følgende: bin\java-rmi.exe:Old file not found. However, a file with the same name was found. No update done since file contents do not match. Error 1722: There is a problem with this Windows installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor. Jeg har gått igjennom tipsene som står på Java sine sider angående "Error 1722", og har også prøvd å innstallere tidligere versjoner. Det andre er at når jeg starter opp innstallasjonsfilen for Windows Live Messenger 8.1 hopper den rett til internett sidene til Windows Live og innstallasjonsvinduet forsvinner. Håper noen har noen fornuftige løsninger på dette. Mvh Even Ring leverandøren ! Lenke til kommentar
sorix Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Prøv for morroskyld å test i Sikkerhetmodus, trykk F8 som bare det i oppstarten av pcen, dvs rett etter du har trykt start knappen, til du får opp en liste med valg, helt øverst her skal det stå "sikkerhetmodus" velg denne, etter hvert kommer det opp en meny med svar "ja\nei" om du vet om sikkerhetmodus blablabla, trykk ja! sikkerhetmodus gjør at ingen drivere eller spesielle programmer blir kjørt opp før du ber om det, dvs internett ikke funker\java ikke kjørt opp enda prøv dette! =) Lenke til kommentar
EvenR Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jo det skal jeg prøve, har faktisk ikke tenkt på det i det hele tatt x) Det enkle kan ofte være det beste. Lenke til kommentar
EvenR Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Det gikk likedan med Java i safemode. Prøvde i forskjellige typer sikkerhetsmodus men ingenting gjorde noe nytte. Noen moduser lot ikke windows installeren kjøre, og med de som gjorde det fikk jeg opp samme feil som vanlig. Merkelige greier dette her. Live Messenger installeren vil ikke kjøre i safemode, så var likt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå