Random Hero Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jepp, en ekte video av en mann som tar av seg brillene og en dame som skvetter Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syns den ene commenten sier det mest: nigga chick be trippin on acid y0! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet) hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet) PÅ toutube ligger UTROLIG mye som bare er tull. Det eneste de sjekker er om du har lagt opp en video som ikke kommer som neste uke, EKSTREM vold. Uhyre likt dere pratet nå da... Noe hemmelig på gang? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det kalles dårlig markert sitering. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 haha, ja, ble nesten litt skremt selv et øyeblikk - trodde et øyeblikk jeg endelig hadde funnet min soulmate.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Comment: "She saw the most scary thing in his eyes that was reflection of her face in there!" Hehehe.. morsom post er morsom! On-Topic: Skummel film er skummel. On-Topic: Falsk film er uekte? EDIT: Forresten.. stop filmen på :26... Er det noe galt der? Eerie. Redd, nå. Står over å pusse tenna jeg. Endret 4. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) No worries. Det er bare en køddefilm... Må skjekke etter 1.April verification på filmen.. Scanning... T - 1min 0sec Scanning compleded... Results: Proof that this movie isn't a 1.April joke: "Added: September 06, 2007" Endret 4. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jepp, en ekte video av en mann som tar av seg brillene og en dame som skvetter han har sikkert fått seg sånne utenomjordiske kontaktlinser.... spoooky som fan... - Eneste denne videon viser er ei kjærring på en benk som skriker... Ganske skremmende saker ja.... :!: Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva i svarte HÆLVETTE er skummelt i den filmen der? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Heh.. er vel ikke så mye som er skummelt der da? Er vel noe av poenget det.. Folk skal jo tro det er det, saaaant... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 QUOTE(mihcaoj @ 02/05-2008 : 13:39) hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet) QUOTE(Jevrio @ 02/05-2008 : 15:03) hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet) PÅ toutube ligger UTROLIG mye som bare er tull. Det eneste de sjekker er om du har lagt opp en video som ikke kommer som neste uke, EKSTREM vold. Uhyre likt dere pratet nå da... Noe hemmelig på gang? Nei, ville bare si at youtube ikke sjekker alt folk legger opp. søk på feks. XXX eller webcam, så tror jeg du skjønner det. haha, ja, ble nesten litt skremt selv et øyeblikk - trodde et øyeblikk jeg endelig hadde funnet min soulmate.. hvis du prater om meg, er du enten pedofil eller homo, med mindre du er jente da.. ikke vet jeg. [Mener ikke noe negativt med denne posten] Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg håper du forstår at alle di 3 innleggene du quotet der fra meg var ironiske? (mistenker nemlig at du ikke gjorde det :S) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Seriøst - n4w - kom deg utenfor huset og trekk litt luft. Er ikke så jævla nødvendig å være objektiv og kritiserende i alle innlegg. Vil du få ut frustrasjon så er ikke diskusjon.no stedet. Og tar jeg feil her, så er du rett og slett en total idiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå