Gå til innhold

Utrolig video - fake eller ekte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet)

 

 

hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet)

 

PÅ toutube ligger UTROLIG mye som bare er tull. Det eneste de sjekker er om du har lagt opp en video som ikke kommer som neste uke, EKSTREM vold.

 

Uhyre likt dere pratet nå da... Noe hemmelig på gang?

Lenke til kommentar

Comment: "She saw the most scary thing in his eyes that was reflection of her face in there!"

 

Hehehe.. morsom post er morsom!

 

On-Topic: Skummel film er skummel.

On-Topic: Falsk film er uekte?

 

EDIT: Forresten.. stop filmen på :26... Er det noe galt der? :hmm:

 

Eerie. Redd, nå. Står over å pusse tenna jeg.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Jepp, en ekte video av en mann som tar av seg brillene og en dame som skvetter :)

han har sikkert fått seg sånne utenomjordiske kontaktlinser.... spoooky som fan...

 

- Eneste denne videon viser er ei kjærring på en benk som skriker... Ganske skremmende saker ja.... :!:

Lenke til kommentar

QUOTE(mihcaoj @ 02/05-2008 : 13:39)

hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet)

 

 

 

 

QUOTE(Jevrio @ 02/05-2008 : 15:03)

hadde ikke tid til å finne flere filmer akkurat, men du finner en del på en genial side med adressen www.youtube.com (alt der er ekte, veldig strenge krav på hva som blir opplastet)

 

PÅ toutube ligger UTROLIG mye som bare er tull. Det eneste de sjekker er om du har lagt opp en video som ikke kommer som neste uke, EKSTREM vold.

 

 

Uhyre likt dere pratet nå da... Noe hemmelig på gang?

 

Nei, ville bare si at youtube ikke sjekker alt folk legger opp. søk på feks. XXX eller webcam, så tror jeg du skjønner det.

 

haha, ja, ble nesten litt skremt selv et øyeblikk - trodde et øyeblikk jeg endelig hadde funnet min soulmate..

 

hvis du prater om meg, er du enten pedofil eller homo, med mindre du er jente da.. ikke vet jeg. [Mener ikke noe negativt med denne posten]

Lenke til kommentar

Seriøst - n4w - kom deg utenfor huset og trekk litt luft. Er ikke så jævla nødvendig å være objektiv og kritiserende i alle innlegg. Vil du få ut frustrasjon så er ikke diskusjon.no stedet. Og tar jeg feil her, så er du rett og slett en total idiot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...