fAight Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Faderullan, kom akkurat på at jeg har glemt å sette på listeprisen på bilen min på selvangivelsen. Det er ikke påført noen pris fra før, så det var meningen at jeg skulle tilføye prisen før innlevering. Dette har jeg altså glemt. Hva kan evt. skje nå? Vet at listeprisen ikke hadde påvirket formuen min, da jeg har en god del gjeld. Men man får kanskje et straffegebyr for å ikke ha påført pliktige opplysninger? Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er vel ikke verre enn at du sender inn endringen nå. Husk at det ikke er listeprisen, men ligningsverdien som skal stå i selvangivelsen. Forøvrig er det helt håpløst at de ikke klarer å få dette med på de forhåndsutfylte. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Det er vel ikke verre enn at du sender inn endringen nå. Husk at det ikke er listeprisen, men ligningsverdien som skal stå i selvangivelsen. Forøvrig er det helt håpløst at de ikke klarer å få dette med på de forhåndsutfylte. men fristen gikk jo ut 30. april Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Man kan alltid komme med endringer/korrigeringer. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Hm....man kan det ja? Har prøvd å ringe ligningskontoret, men der er det bare kø. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Sendte mail og fikk svar at det ikke var noe problem å sende inn endringer etter fristen 30. april. Da vet man det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå