Gå til innhold

Longhorn Alpha build 4008 lekket!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blblablablabla.....ser fortsatt ikke skryteverdien :)

Vel, for å si det slik. Da jeg hadde whistler beta, var det ingen på noen lan jeg var på som hadde den. Alle bare lurte på wtf OS jeg hadde.

Da jeg var på LAN med whistler, slengte alle drit og sa at det der bare kom til å suge og slikt.

Hvis jeg går på lan nå har alle XP... :)

Tror det blir tilfelle med longhorn også....

Lenke til kommentar
Har enn interesse for data som bare er litt over normalen, så tester enn selvsagt Longhorn 4008.

Feil, for da tester man Linux! :wink:

Selvsagt. Men enn tester jo selvsagt Longhorn 4008 også. Kan ikke være så trangsynt vet du. :wink:

Lenke til kommentar

I går tenkte jeg at jeg måtte teste ut den gamle longhorn alphaen (har ikke guddet å teste det før), og søkte på xdcc motorer for å se om den var å finne, så la jeg merke til en del longhorn build 4008 pakker, hmm tenkte jeg, er det lekket ny build av longhorn, kjekt tenkte jeg derettetter og lastet det ned

I dag kom jeg hjem, brant ut iso'et og ble positivt overasket over at man slapp å installere WinXP for så å oppgradere slik man visstnok måtte med den første builden som lakk ut. Men så, når "steg 2" i installasjonsprosessen skulle starte, fikk jeg en feilmelding ang. setup.exe... *masse stygge ord* tenkte jeg da, og prøvde igjen, men nei, samme error'en

Noen som har fått samme feilmelding? eller kanksje det bare er mediet mitt eller brenneren som er dårlig, feilbrenning elns? evnt korrupt iso? :shrug:

Lenke til kommentar
Har enn interesse for data som bare er litt over normalen, så tester enn selvsagt  Longhorn 4008.

Feil, for da tester man Linux! :wink:

Selvsagt. Men enn tester jo selvsagt Longhorn 4008 også. Kan ikke være så trangsynt vet du. :wink:

hehe skal være enig i den :)

Lenke til kommentar

Noen som har fått samme feilmelding? eller kanksje det bare er mediet mitt eller brenneren som er dårlig, feilbrenning elns? evnt korrupt iso? :shrug:

det er visst rart nok mindre problematisk å oppgradere fra eksisterende xp installasjon. Men clean skal jo funke fint det og..

Lenke til kommentar
I går tenkte jeg at jeg måtte teste ut den gamle longhorn alphaen (har ikke guddet å teste det før), og søkte på xdcc motorer for å se om den var å finne, så la jeg merke til en del longhorn build 4008 pakker, :

xdcc motorer ? Noen som har tid til å forklare hva dette er... Er aktiv på DC++ men finner ikke noe der...

Noen som har litt hint, please... :oops:

Kanskje en hub å lete på ? hva vet jeg :-)

Lenke til kommentar
I går tenkte jeg at jeg måtte teste ut den gamle longhorn alphaen (har ikke guddet å teste det før), og søkte på xdcc motorer for å se om den var å finne, så la jeg merke til en del longhorn build 4008 pakker, :

xdcc motorer ? Noen som har tid til å forklare hva dette er... Er aktiv på DC++ men finner ikke noe der...

Noen som har litt hint, please... :oops:

Kanskje en hub å lete på ? hva vet jeg :-)

Hei..våkne opp. google--xdcc--vanskelig--nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...