aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jippee!! Har venta så utålmodig på dette! Gjett hva jeg skal laste ned når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Gjett hva jeg skal laste ned når jeg kommer hjem! Pr0n? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Pr0n? helt feil! 8) skal laste ned Longhorn Alpha build 4008 jah! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ...skal laste ned Longhorn Alpha build 4008 jah! Ja for det er det mye vits i... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ja for det er det mye vits i... åffer ikke? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 åffer ikke? Det er jo ikke så tøft enda da. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 åffer ikke? Det er jo ikke så tøft enda da. er jo kongerått å komme med Longhorn på LAN da... Husker i gode gamle Whistler beta-dager Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor er det kongerått å komme med et OS som ikke er i nærheten av å være ferdig? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 er jo kongerått å komme med Longhorn på LAN da...Husker i gode gamle Whistler beta-dager Skrytefaktor med andre ord. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Teller jo litt den skryte faktorn og da samma som komme med et phett kabbinett Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Teller jo litt den skryte faktorn og da samma som komme med et phett kabbinett nemlig! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hva med palladium-søppelet? Longhorn skal vel bruke det? mitt forhåpentligvis siste windos os er winxp Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg ser ikke skrytefaktoren i det. Hvem som helst kan jo få tak i det... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg ser ikke skrytefaktoren i det. Hvem som helst kan jo få tak i det... Nei, ikke alle nei, de vet ikke hvor. Det tar også relativt lang tid før slikt sprer seg noe mye på p2p programmet. Dessuten, er det ikke alle som får høre om det heller... En annen ting er om en tør å bruke det. På forrige release var det mangfoldige bugs, som f.eks at explorer klikka når en lasta ned filer. Det kunne fixes med resource hack. Det hander om å faktisk tørrre å bruke det som standard desktop os Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 er jo kongerått å komme med Longhorn på LAN da... Husker i gode gamle Whistler beta-dager psh, det er da ingenting. husker betaen til win95, jeg.. den kom på disketter. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det tar også relativt lang tid før slikt sprer seg noe mye på p2p programmet.Dessuten, er det ikke alle som får høre om det heller... Haha.. Det er bare tull. Sitter å ser på filene til Longhorn Build 4008 akkurat nå. Tok meg 5 sekunder å finne det. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Samme her. Fant det på null komma niks, og det tror jeg alle andre også kan gjøre. De som har bredbånd kan laste det ned selv, og de som ikke har bredbånd kan jo kopiere det fra venner. Evt hacks og slikt som måtte trenges finner man jo like enkelt, så jeg ser fortsatt ikke skryteverdien Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 blblablablabla.....ser fortsatt ikke skryteverdien Vel, for å si det slik. Da jeg hadde whistler beta, var det ingen på noen lan jeg var på som hadde den. Alle bare lurte på wtf OS jeg hadde. Skryteverdi er det ja Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ok, jeg gir meg. Vi har nok ganske forskjellige verdier og forskjellige folk vi omgås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg