FKL982 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En venn sa til meg i dag at det ikke var mulig å spille online multipplayer GTA IV i Playstation tre. Nå vil jeg helst ha dette avkreftet.. Noen som vet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor skulle ikke det gå? Selvfølgelig er det multiplayer. http://www.shacknews.com/onearticle.x/51297 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har selv spilt det online, så jo.. Multiplayer er på PS3 versjonen også! Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er mulig å spille Online, men serverene er altfor dårlige så det har blitt for mye press på dem, det har gjort at det har vært umulig å spilt til tider. Så Online delen er litt ustabil enda. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, måtte bare være sikker, siden en jeg trodde hadde peiling fortalte dette Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, til tider kan det være at du ikke klarer å connecte til serveren, men jeg har opplevd laggfri spilling når jeg først har kommet inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå