Gå til innhold

PS3-viften - lyd


Anbefalte innlegg

Var sikker på at jeg skrev tråden før jeg så film, men men...

 

Lurte på om det er normalt å reagere på viften? Jeg syns det er irriterende mye lyd når jeg setter på en film (det samme skjer ikke med spill såvidt jeg husker), og jeg er ikke særlig prippen på det fra før av.

 

Er det normalt at viften er så tydelig når man ser på dvd? Er det fordi PS3en er varm, eller er det noe som durer på uansett tempratur?

 

Regner med det ikke er noe å gjøre med det, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her LINK.

 

Turn off ur ps3

Turn off the power in the back via the power button

Hold the eject button keep holding it

While holding the eject button, turn on the power switch in the back of ur ps3

Done!!!!

 

Edit: Kan forresten legge til at jeg har gjort det selv, og at det fungerer kjempe bra!

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Her LINK.

 

Turn off ur ps3

Turn off the power in the back via the power button

Hold the eject button keep holding it

While holding the eject button, turn on the power switch in the back of ur ps3

Done!!!!

 

Edit: Kan forresten legge til at jeg har gjort det selv, og at det fungerer kjempe bra!

 

dette fungerer bare på 40 GBs versjonen ;)

Lenke til kommentar
Her LINK.

 

Turn off ur ps3

Turn off the power in the back via the power button

Hold the eject button keep holding it

While holding the eject button, turn on the power switch in the back of ur ps3

Done!!!!

 

Edit: Kan forresten legge til at jeg har gjort det selv, og at det fungerer kjempe bra!

 

Og det der skal IKKE gjøres!!

 

 

http://www.n4g.com/ps3/News-134635.aspx

 

Og det funker på 60GB versjonen også,me da får dere finne linken selv,eg gjør det ikke.trenger ikke ødlegge maskinene deres på dette tullet

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Her LINK.

 

Turn off ur ps3

Turn off the power in the back via the power button

Hold the eject button keep holding it

While holding the eject button, turn on the power switch in the back of ur ps3

Done!!!!

 

Edit: Kan forresten legge til at jeg har gjort det selv, og at det fungerer kjempe bra!

 

Og det der skal IKKE gjøres!!

 

 

http://www.n4g.com/ps3/News-134635.aspx

 

Og det funker på 60GB versjonen også,me da får dere finne linken selv,eg gjør det ikke.trenger ikke ødlegge maskinene deres på dette tullet

Hadde faktisk akkurat tenkt til å gjøre det som ble sagt, men så så jeg det du skreiv og den linken du henviste til og det var det som stoppet meg..

Takk Angels Eye ;)

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Nå har eg 80'en,så det "funker" vel ikke hos meg,men hadde ikke gjort det uansett,og siden det står at det er skadelig for CPU og GPU'en og at dette er bekreftet av Sony så hadde eg ikke gjort det uansett.

 

Så klart det kan gå bra 1,2,3 ganger..men hvor lenge vil folk spille russisk rulett med sin PS3 får være deres valg. ;)

Lenke til kommentar

Men hvorfor i all verden ville de ha lagt inn en slik funksjon hvis den er skadelig for ps3en? Har gjort dette 3 ganger, og ingenting har skjedd. Vil ikke gjøre dette flere ganger, ps3en min fungerer perfekt etter at jeg har gjort dette. Så derfor går jeg ut i fra at min ps3 ikke har hadd noen skade av dette? Hvis noe skulle skje når dette utføres får en noe igjenn på garantien? Hvordan vil jeg eventuelt oppdage diverse skader?

Lenke til kommentar

Regner med at du kan se langt etter garantien viss du gjør noe som Sony har bekreftet at skader din PS3.

 

Og tror ikke de har "lagt inn" denne funksjonen med vilje,er nok bare en eller annen luring som har funnet ut at viss du holder så og så lenge så blåser vifta di ut støv eller whatever.

 

Tåpelig at noen gjør dette med sin PS3,for eg regner med at dette er bare noe noen har hørt fra noen som har hørt det fra noen,sketchye kilder med andre ord.Merkelig at folk tar dette som god fisk....

Lenke til kommentar

hmm, rart. Mange hær i forumet har gjordt dette med sin ps3, og har endå ikke sett at noen har klagd på noen skade? Men faen, va jo dumt. Håper bare at ps3en min ikke har tatt skade av det.

 

 

Noen andre som vet noe som kan gi en indikasjon på skade etter dette?

Endret av tosk422
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...