Morex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hei.. Noen som vet om noen bra program til å mounte image (img) filer i Ubuntu 8.04? Vet det er mulig å gjøre det gjennom terminalen men lurer på om det er noen enklere løsninger.. Endret 2. mai 2008 av Morex Lenke til kommentar
Morex Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 acetoneiso takker.. skal sjekke ut den der.. Lenke til kommentar
Morex Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Etter å ha innstalert acetoneiso får jeg opp en feilmelding når jeg skal starte programmet: "Error Could not launch menu item Failed to execute child process "acetoneiso2"(No such file or directory)" har prøvt å avinstallere det og installere det på nytt flere ganger men får samme feilmeldingen.. noen forslag på hvordan jeg kan få det til å virke? Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alt du trenger for å gjøre denne oppgaven med klikk-og-pek er et "nautilus script". Du kan skrive et selv, eller laste ned et ferdig script, eller evnt redigere og tilpasse dette så det funker/passer dine behov. Det finnes utallige nautilus scripts.... Feks kan du google: nautilus script mount Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Viss du går på Add/Remove og søker etter "mount iso" skal det komme fram et program som heter Gmount-iso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå