Nikkor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hei, På vei til tryvann i går kom drivreimen ut av spor, og bilen kokte over( det røyk). Etter at vi stoppet fikk vi satt på reimen i riktig spor igjen, men vi fikk tydligvis ikke strammet den nok, for etter 5min røyk hele greia og satt seg fast inni dynamoreimen, slik at begge røyk. Håper ikke toppakningen røyk, virket heller ikke sånn.. Skal kjøpe begge reimene i morra, og trenger derfor en enkel guide hvordan dette skal monteres... Takker for svar! edit: Er en Chevrolet Sportsvan Beauville 6,2Diesel Endret 1. mai 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Og,hvis vi ikke får fikset bilen der den står, er det noen verksteder i Oslo man kan få reparert den uten å bestille time? Evt om noen med peiling på bil i Oslo området kunne ha hjulpet oss? Endret 1. mai 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Evt om noen med peiling på bil i Oslo området kunne ha hjulpet oss? Hvor mye penger har dere? Å få mcgyver ut på veihjelp koster :!: Får dere bilen til russeparkeringa på holmenskjæret kan jeg se på det uten og robbe dere.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hei, vi fikk fikset det samme dag hos Bergheim auto i Oslo, 5000kr kostet det å bytte begge reimene. Bare jeg som synes det var dyrt? Uansett, takk for tilbudet. Endret 4. mai 2008 av Nikkor Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Eh, 5000 FOR Å BYTTE REIMER? Kostet meg 1 hundrings for en "high performance reim" til bilen min. Spørs om mekanikeren sleit med å komme til da, for det er svettedråpene til mekaniker'n som koster.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Han sa det var veldig vanskelig... De brukte 3,5 time. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hehe, er et helvete å skru på Beauville/Starcraft osv. Måtte vel ut med en masse deler for å komme til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå