lurfelus Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 En Boeing 737-405 som lander på Gardermoen. Prøvde å få med fartsfølelse med å følge flyet med en lukker på 1/60 Blender: 5.6 Brennvidde: 160mm ISO:160 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bra panorering! Dumt det er så lite luft foran, though. Men veldig fin panorering =) Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Alle som har prøvd å panorere vet hvor utrolig vanskelig det er, men du har åftt det til relativt flott her. Problemet med for lite luft forran kan relativt lett fikses på i PS hvis du er åpen for slikt. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 At det ikke er lett å panorere og få det skarpt er helt sikkert. Hvorfor det er lite luft i front er at jeg er sterk påvirket av airliners.net sine retningslinjer når det kommer til komponering av flybilder. Alle andre flybildesider følger de samme standardene. Sett bort i fra de standardene og kun bildet/komposisjonen er jeg enig i at det er litt lite luft i fronten. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke mye å utsette på dette. Likte bildet svært godt, på grunn av fartsfølelsen. Sitter å tenker om det ville vært finere med blå(ere) himmel, men jeg vet jaggu ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå