roflmao9191 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg er en gutt på 15 år. Da jeg begynte på ungdomsskole ble litt forelska i ei jenta, men i løpet av året (jeg går i 9.klasse) har jeg blitt veldig forelska i ho. Vi sendte en del sms-er til hverandre i 8.klasse. Vi snakker sammen noen ganger på skolen og msn. Tilslutt sa en av vennene mine at jeg burde spørre henne om hun ville bli sammen med meg. dessverre ble hun sammen med en annen, men så slo de opp. 2 uker senere spørte jeg om hun ville bli sammen med meg, men hun sa at hun ville være singel en stund. Nå har det gått en måned og en halv måned og jeg er ikke så veldig tålmodig. Men etter jeg spørte henne har hun nesten ikke snakket med meg. Noen ganger stirrer hun og venninene hennes veldig på meg. Har begynt å tro at hun ikke liker meg, og har da prøvd å komme over henne, men det er umulig, hvergang jeg ser henne på skolen kommer følelsene tilbake med engang. Noen ganger førter hun men en gutt i klassen min. De førter bare i korte perioder, så virker det som ho ikke bryr som så mye om han. Problemet er om hun liker meg eller ikke, og isåfall hvordan kan jeg finne det ut? Hva kan jeg gjøre for at hun skal like meg? Noen som har noe tips å komme med? Endret 1. mai 2008 av roflmao9191 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ser ut som at hun ikke er interisert i deg, sorry. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Alle har godt av å få rettet litt opp i enkelte misforståelser angående jenter. Les gjennom første post her for en grei innledning: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Først og fremst, ikke spør om og bli sammen. Jenter i 8kl og oppover er som regel mye mer modene enn oss gutter (dessverre), så prøv heller en date. Ikke kino, det er ganske vanlig men hallo, hvor mye får dere snakka sammen i en kinosal? Jeg scora på dette: Laget taco sammen (lat som du er klønete og få henne til og le) når hun kommer, eller pizza. lettvint som er best! så ser dere en film eller to, evt. følg henne hjem etter filmen(e). Men du må jo skaffe deg en deit først! Ikke spør over msn eller sms, facetoface funker bedre hvis du spør meg! Hvis hun sier nei eller finner på unskyldninger så har du svar på spørsmålet ditt. Du har ingen verdens ting og tape. Du blir mer og mer vandt til og snakke med jenter også Er litt trøtt så om noe er uklart så fikser jeg det senere. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke stress med at hun skal bli sammen med deg. Dette fungerer dårlig. Bruk heller tid sammen, gå på kino, bli kjent med hverandre, og så kan dere bli sammen. Din fremferd fører til at du støter henne bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå