Doffeo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg vil gjerne høre din favoritt vaffeloppskrift Hva slags lure ting går det ann å ha i røra for å gjøre vafflene ekstra gode? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det kan være lurt å ha litt vaniljesukker, hvis du ikke har hatt det før! Og ekstra mye bakepulver, slik at vaflene blir store og feite. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 meh, nå fikk jeg lyst på vafler, men jeg mangler et par ingredienser... skal vi se... jeg mangler egg, melk, mel, bakepulver, vaniljesukker..... jeg har ikke vafler.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skikkelig mørk rom gjør seg jævlig bra i vafler... Bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er et eller annet jeg aldri har taklet med vaffler. Føles ut som jeg kveles når jeg spiser det. Jeg får også samme følelsen av å spise gele. Det glir liksom ikke ned. Liker amerikanske feite vaffler da, det er jo noe helt annet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Skikkelig mørk rom gjør seg jævlig bra i vafler... Bare så dere vet det. hmm... spennende... har aldri vært spesiellt glad i (mørk) rom, men sikkert verdt et forsøk. Men jeg går ikke på polet og kjøper en flaske for å lage vafler av det... går det bra med whiskey ? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når man begynner med god rom i matlaging gjør jeg gjerne litt mer enn bare å lage vaffler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Går jo ann å ta litt oboy i vaflene om man vil, eller vis du vil kjøpe konditor farger å ha fargede vafler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå