MistaPi Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er nok langt ifra garantert at du får den nye falcon revisjonen, aka Xbox360 Reliable Edition, tilbake.. med mindre dem har sluttet å reparere de eldre revisjonene og heller sender ut falcon som erstatning. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Det er bare å begynne å håpe da! Eller be, hvis man er av den typen! Lenke til kommentar
webma Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er bare å begynne å håpe da! Eller be, hvis man er av den typen! Jeg har hatt dette noen ganger tidligere, men det har tatt helt av på gta, flere som opplever det spesielt på gta ? ellers så har boxen oppført seg eksemplarisk.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Tja, det var kanskje litt verre i GTA? Jeg har sendt inn min, vet dog ikke når jeg får den tilbake. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Nå har jeg fått den tilbake. Og vet dere hva?!?! Etter noen timers nonstop spilling, får jeg disc unreadable! Dette er faen meg ikke holdbart, microsoft!! Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Huh, ingen som har fått med seg den enkleste løsningen på dette problemet; ta ut og sett inn disken før spilling. Hadde dette problemet HYPPIG for et år siden, sendte inn boxen, fikk den tilbake, samme dritten. Oppdaget så denne løsningen selv, og har aldri (hundrevis av timer med spilling etter) hatt problemer siden. Bortkastet tid å sende den inn. Ingenting løser seg. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg satt inn disken før jeg begynte å spille, ja. Det var første gangen jeg prøvde den. Lenke til kommentar
lavard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette er et problem som jeg aldri tror vil bli fikset. Virker som dette er det nye "rrod" på 360 etter at problemet ser ut til å ha blitt noenlunde fikset på de nyere maskinene. Ser mer og mer poster om det. Sier seg nesten selv, spillene spinner i en vanvittig fart, oftest i timesvis av gangen. Hver dag. Sier seg selv at dette vil by på problemer over tid både på laser og motorer. Ingen konsoll har noengang vært i nærheten av å spinne platene like fort som 360 gjør. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Det som var rart her, var at 360en kom rett fra fabrikken! Det kan jo ikke da være slitasje-skader, siden den var ny. Lurer på om jeg skal sende den inn på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå