LucarioX Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kommer over Samsung LN-T4081F. Ser jo ganske så rå ut, lekkert design også. Noen som vet om den kommer til Norge? Hva tror dere om den? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 De der er den amerikanske utgaven av LE40F8-serien til samsung . Ikke kjøpe noen av de, Samsung sin A6-serie kommer straks, og vil være erstatteren til nevnte tv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Er vel bare å vente ENDA litt til da Kommer det enda mer nytt (som er verdt mer enn en titt) før sommeren? Lite informasjon enda synes jeg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 A656 kommer nå i løpet av mai. skal selv kjøpe 40" el 46" av denne. leste noe om at 7 serien kommer i løpet av juni, uten at jeg kan bekrefte det. 7 serien er samme tv bare at den har USB inngang osv.(tror jeg ) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Hmm, har Samsung kommet med noe nytt nå? Skulle vel skje noe i slutten av mai? Tror dere de vil kunne konkurere med LG6000? Ser hvertfall at Samsungen får bedre karakter enn LG6000 på cnet.com? Kommer vel aldri en perfekt TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå