martin808 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) hei, etter jeg formaterte pc-en klikker internett/router når jeg bruker f.eks. µtorrent eller ABC Jeg har ikke enra noen innstilinger på Pc-en eller routern. Har du noen idee på hvorfor dette skjer så plz svar her redigert Endret 1. mai 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skjer dette når du bruker andre program som går over internett, eller er det bare når du bruker utorrent? Kan du evt. bytte til noe annet, f. eks. azzureuz? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Skjer dette når du bruker andre program som går over internett, eller er det bare når du bruker utorrent? Kan du evt. bytte til noe annet, f. eks. azzureuz? klikker bare når jeg bruker Torrent programmer, Jeg her prøvd å bytte torrent klient Endret 1. mai 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har du installert en brannmur eller et antivirus-programs som muligens fucker til noe? Det er snakk om kablet nett? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Har du installert en brannmur eller et antivirus-programs som muligens fucker til noe? Det er snakk om kablet nett? All blokering på pc-en er fjernet, routeren har en brannmur, men jeg har jo ALDRI hat noe problemer med dette før.. Det er tråløst, (Pc-en er 2m unna routeren hvis det her noe å si) Lenke til kommentar
maheath Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du har jo formatert PCen, da er alle innstillingene du hadde satt i µtorrent vekke. Prøv å sette ned antall globale connections til 50 i µtorrent, så kan du jo øke det etterhvert til det stopper. Og så hadde du kanskje åpnet en port i ruteren? µtorrent har nok valgt en annen port etter formateringen, prøv å sjekke i ruteren hva som skal stå der og legg den porten inn igjen i µtorrent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå