Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vil heller ha Anderson i noen sesonger før denne OM-jævelen kommer. Det jeg ser heldst at vi anskaffer er venste ving. Høyreback er potensielt forbedringspunkt, men jeg vil heller se at Rafael utvikler seg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Høyereback faktisk. Wes Brown er fantastisk, Rafael er et veldig stort talent og Hazza (mfl) er kapabel til å ta rollen med bravur i skadefravær. Vi har også Gary Neville, selv om han begyner å dra på åra. Vi trenger ingen, men det finnes noen spillere som hadde forsterket troppen vår. Så er spørsmålet om man ønsker å hente inn en etablert superstjerne, eller utvikle en selv. Med Anderson (bare 20) som potensiell "OMS jævel" ser jeg ingen grunn til å hente noen Xavi ect. Det er kun dersom Ronaldo forsvinner, det kan bli intressant å diskutere erstattere imo. Syntes vi (Untied fans) skal nyte dagens situasjon og ikke uroe oss for mye om spillerstallen i disse tider. SAF veit hva han gjør... PS: Vet jeg dro opp en overgansdiskusjon vedr. Silva/Villa for noen dager siden, men mis excusa, jeg er fanboy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Wes Brown mangler fortsatt litt offensivt, og Rafael er et talent, og jeg vil ikke kjøpe ny høyreback. Men OM, vi måtte hentet forsterkninger så er høyrebacken å foretrekke, vi kan ikke forlange bedre keeper, midstoppere eller venstreback. Spissene er helt i verdensklassen og med talent som Anderson, så kan vi ikke hente inn en OM-jævel. Carrick og Hazza er også gode nok til at vi ikke skulle hente en ny sentral midtbane på lenge. Scholes holder også fortsatt koken. Possebon og Gibson er rett under PL-nivå også, så fremtiden er ganske sikker. Venstre ving er den eneste "svakheten" vår. Giggs tipper jeg er ferdig på toppnivå etter sesongen. På samme måte som Neville, han fungerer greit, men de yngre er bedre alternativ. Nani er aaaaalt for uberegnelig, men jeg er villig til å gi han en sesong til. Han bør begynne å vise litt utvikling i bl.a spilleforståelse. Park er god å ha i vanskelige Cl-kamper, hvor han løper motstanderen i senk. I vanlige PL-kamper trenger vi mer teknikk og offensiv drivkraft. Tosic er en ting, men jeg tror ikke han blir den store hiten på hvertfall noen år. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg gjør sånn jeg: Cech Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole Mikel Lampard - Essien Anelka - Drogba - Malouda van der Sar Brown - Vidic - Ferdinand - P. Evra Fletcher Nani - Scholes - Valencia Berbatov - Rooney Da blir det slik: Cech Bosingwa - Vidic - Terry - A. Cole Mikel (knapp) Lampard - Scholes Nani - Drogba - Malouda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå