Jørgen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har vanskeligheter med å se hvordan noen kan mene at Carvalho/Terry utgjør en bedre stopper duo enn Ferdinand/Vidic som for øyeblikket er verdens beste stopperpar. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nå heier jeg ikke noe spesielt på noe av lagene, synes Manu spiller pener fotball i CL though, spesielt etter jul Keeper: Chelsea Høyreback: Uavgjort Midtstoppere: Det beste midtstopperparet ville vært Rio og Terry så jeg sier uavgjort Venstreback: Evra Def midt: United. Hargreaves og til dels Carrick har vært gode Off. midt: Chelsea. Lampard og Ballack er utrolig gode Høyreving: United Venstreving: Uavgjort. Synes dette er begge lagenes svakeste posisjon, Nani og Giggs har ikke vært så gode i år og ikke Malouda eller Kalou heller Spiss: Chelsea Merk at selv om jeg sier spiss: Chelsea så mener jeg ikke at angrepet deres er bedre. Grunnen er at United spiller free-flowing angrepsfotball, ofte uten en egentlig spiss, litt som Roma ( http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle3648903.ece ) meget interessant artikkel for de som interisserer seg for taktikk, men Chelsea har bedre "rene spisser" Det blir vel uavgjort hos meg i mannskap Endret 3. mai 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Essien, Makelele og Mikel mener jeg er forran Carrick og Hazza Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Essien, Makelele og Mikel mener jeg er forran Carrick og Hazza Klart foran Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Essien er vell en av de beste sentrale midtbane spillerne i verden for tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jo, og burde ikke det bety at united skulle score bedre på forsvarspillerne sine enn chelsea? Fordi Brown erstatter Neville bra? Jeg for min del har jo gitt United seier i alle forsvarsposisjonene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det sier seg jo selv at Cech er en bedre keeper enn VDS. Hvorfor gjør det det? Temmelig tåpelig utsagn egentlig, Cech har vært alt annet enn stabil denne sesongen, mens VDS knapt har gjort en tabbe som har ført til mål. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jo, og burde ikke det bety at united skulle score bedre på forsvarspillerne sine enn chelsea? Fordi Brown erstatter Neville bra? Jeg for min del har jo gitt United seier i alle forsvarsposisjonene. Men det er jo heller ikke deg jeg er uenig i . Du hjalp meg bare i min konklusjon mot de som mener chelseas forsvar er bedre enn uniteds, for så å forsvare det at de har sluppet inn fler mål pga skader . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det sier seg jo selv at Cech er en bedre keeper enn VDS. Hvorfor gjør det det? Temmelig tåpelig utsagn egentlig, Cech har vært alt annet enn stabil denne sesongen, mens VDS knapt har gjort en tabbe som har ført til mål. Selv om Cech kanskje har vært ustabil denne sesongen, synes jeg fortsatt det er ganske selvsagt at han er bedre enn VDS. Jeg baserte meg ikke kun på denne sesongen og hvis jeg hadde så kan jeg ikke akkurat si meg imponert av VDS. Jeg tror nok sistnevnte nyter godt av forsvaret sitt. Jo, og burde ikke det bety at united skulle score bedre på forsvarspillerne sine enn chelsea? Fordi Brown erstatter Neville bra? Jeg for min del har jo gitt United seier i alle forsvarsposisjonene. Men det er jo heller ikke deg jeg er uenig i . Du hjalp meg bare i min konklusjon mot de som mener chelseas forsvar er bedre enn uniteds, for så å forsvare det at de har sluppet inn fler mål pga skader . Når forsvarte jeg at Chelsea har sluppet inn flere mål pga skader? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 VDS har, bortsett fra Pool-kampen på Anfield, vært enorm i år, men jeg vet selvsagt ikke hvor mye som skal til for å imponere deg, men jeg mener VDS definitivt har vært pls beste keeper i år. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 United vinn..spurte en sann synsk fyr, han sa at United kom til å vinne. Ronaldo scorer vinner målet sa han også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Når forsvarte jeg at Chelsea har sluppet inn flere mål pga skader? Les hva jeg forsøker å si - mot DE SOM. Ikke deg . Endret 4. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 United vinn..spurte en sann synsk fyr, han sa at United kom til å vinne.Ronaldo scorer vinner målet sa han også Hehe, dristig. Uenig med String-Emil i at VDS har vært pls beste keeper i år. Topp 5, ja, men ikke den beste. Setter bl.a James og Friedel forran, denne sesongen. Selv om James dreit seg ut mot shitty for et par uker siden, så har han likvel imponert meg kraftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Reina bør vel også være med i den rankingen ettersom han vel får Golden Glove. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Nei Reina har ikke vært blant de aller aller beste imo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Reina har vell mest clean sheets Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Selv om jeg er poolsupporter er det ingen tvil i boka mi om at Cech er verdens beste keeper. VDS nyter nok (som sagt lenger oppe) meget godt av at Ferdinand og Vidic utgjør et av verdens beste stopperpar. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) På keeperposisjonen vinner Cech på de fleste områder, selv om han har en stor svakhet når det kommer til straffespark. Cech er nok en bedre keeper, men sliter mye mer med skader enn VDS. En keeper som ofte er tilgjengelig er bedre enn en keeper som ofte må erstattes av en andre- eller tredjekeeper. Dessuten er det svært viktig med en keeper som er god på straffespark i cupsammenheng. Pga skadene til Cech, og til dels straffeegenskapene, ville jeg kanskje valgt VDS. Endret 5. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 På keeperposisjonen vinner Cech på de fleste områder, selv om han har en stor svakhet når det kommer til straffespark. Cech er nok en bedre keeper, men sliter mye mer med skader enn VDS. En keeper som ofte er tilgjengelig er bedre enn en keeper som ofte må erstattes av en andre- eller tredjekeeper. Dessuten er det svært viktig med en keeper som er god på straffespark i cupsammenheng. Pga skadene til Cech, og til dels straffeegenskapene, ville jeg kanskje valgt VDS. Hva snakker du om a? En keeper som er oftere tilgjengelig, er en bedre keeper enn andre som er ute iblant? Han kan jo for ikke noe for at en forbanna dust penetrerer trynet hans med kneet sitt. Og når tidenes feiteste kløne, som forøvrig spiller på samme lag, prøver å sette kronen på verket med en sen takling på trening, blir det ikke lett å holde seg skadefri. Tror heller ikke det er mange keepere som hadde risikert livet med mongohjelm og hakestøtte for å hjelpe laget sitt. Og Cech har en stor svakhet når det kommer til straffer? Slå opp før du snakker a, han tar jo halvparten av dem. Husker spesielt den syke redningen han hadde mot Blackburn på straffe det andre året vi vant serien, fra Dickov. Dessuten, hvis han var rævv på straffer, hva mener du med å si at det omtrent er livsviktig å ha en "straffekeeper" tilgjengelig? Vi har kun vært med på én straffekonkurranse siden han kom til klubben. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg mener ikke at en keeper som er mye skadet er dårligere enn en andre keepere som er skadet mindre ofte. Men for laget er det bedre med en litt dårligere keeper som kan spille flesteparten av kampene gjennom sesongen, enn en megagod keeper som bare spiller noen få, og med en mye dårligere andrekeeper som spiller resten. Du er vel enig der? De fleste er enige i at en av Cechs dårligere sider er straffer, og jeg betviler sterkt at han har en redningsprosent på 50 %. Dessuten nytter det ikke å komme med enkeltepisoder. Da kontrer isåfall jeg lett med å nevne FA Community Shield på starten av denne sesongen. Du kan jo mimre litt her, om du skulle ha glemt det. Dere har ikke bare vært med på én straffekonkurranse. Dere har jo hatt den mot Pool i CL og den jeg snakker om over (Community Shield). Reddet ingen i de to. Og selv om dere ikke har vært i så mange straffesparkkonkurranser, er det likevel viktig med en god keeper i slike konkurranser. Sett at finalen 21. mai ender uavgjort og skal avgjøres på straffespark. Ville det ikke da vært greit med en keeper som er i stand til å vinne den for dere? Du kan jo satse på at vi bommer på mål, da. Jeg sier ikke at Cech er elendig, men jeg og flere med meg, vil nok hevde at VDS er bedre på straffer enn Cech. Kanskje du skal slå opp litt selv? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå