Gå til innhold

Chelsea vs United

Anbefalte innlegg

Jeg syntes Chelsea har bedre enkeltspillere i mangle posisjoner, men Manchester spiller bedre kollektivt noe du bør ta som en kompliment. Dette skyldes nok i stor grad at dere har Ferguson på sidelinjen, mens Chelsea Avram Hrant som var totalt ukjent før Mourinho ga seg. Tror til og med jeg kunne vært trener for Chelsea med et visst hel med det mannskapet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes du Carvalho var en "usympatisk tulling" før CL-møtet på Anfield forrige uke?

Han gjorde det like mye mot United.

Det har i så fall gått meg hus forbi. Jeg betviler ikke sannheten i påstanden din, men har du enkelthendelser å vise til?

Lenke til kommentar
Henrik Hauken og Shade22 må jo ha tidenes sterkeste Chelsea briller? Ikke at jeg er noe bedre selv.

Tenke jeg skulle støtte cinesque litt og dra fram en hendelse (mot Liverpoo) der Carvalho hopper inn med knyttneven i duell med babel tror jeg det var. Så på ansiktet hans at den var med overlegg. Han ser ikke på ballen i det hele tatt og "skjære tenner" rett før og i det han treffer motspilleren. Burde vært soleklart rødt. Sånn ellers så syntes jeg ikke rickyboy er spesiellt usportlig. Syntes også at Mikel er mer klønete og "dum" enn han er stygg.

Tidenes Chelsea briller? I din oppsummering kommer United unna med 8 - 2 ? Synes jo at det er på høyde.

Carvalho er ivrig og energisk, samtidig som fotball er en sport for menn. Dessuten er det Babel som fortjente rødt, for sitt bidrag til Oscar utdelingen.

Lenke til kommentar
Henrik Hauken og Shade22 må jo ha tidenes sterkeste Chelsea briller? Ikke at jeg er noe bedre selv.

Tenke jeg skulle støtte cinesque litt og dra fram en hendelse (mot Liverpoo) der Carvalho hopper inn med knyttneven i duell med babel tror jeg det var. Så på ansiktet hans at den var med overlegg. Han ser ikke på ballen i det hele tatt og "skjære tenner" rett før og i det han treffer motspilleren. Burde vært soleklart rødt. Sånn ellers så syntes jeg ikke rickyboy er spesiellt usportlig. Syntes også at Mikel er mer klønete og "dum" enn han er stygg.

Tidenes Chelsea briller? I din oppsummering kommer United unna med 8 - 2 ? Synes jo at det er på høyde.

Carvalho er ivrig og energisk, samtidig som fotball er en sport for menn. Dessuten er det Babel som fortjente rødt, for sitt bidrag til Oscar utdelingen.

Men du må kjøpe deg briller, bokstavlig talt. Jeg skrev da vitterlig "Ikke at jeg er noe bedre selv. " Nani's seiler forresten opp som favoritt til 1plassen i åretes Oscar utdeling. Nesten like pinlig som Drogba og Lehmann.

Lenke til kommentar

Men du må kjøpe deg briller, bokstavlig talt. Jeg skrev da vitterlig "Ikke at jeg er noe bedre selv. " Nani's seiler forresten opp som favoritt til 1plassen i åretes Oscar utdeling. Nesten like pinlig som Drogba og Lehmann.

Ja, det bør legge en demper på dine utspill om Mikel. Jeg mener, begge disse spillerne er unge og uerfarne, men Mikel Obi er blitt langt mer "voksen" enn Nani.

Det jeg mente å få frem med den latterlige brillesamtalen er at det er liten vits i å kommentere andre sine valg, det er jo som du selv sa, ingen fasit.

:)

Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart at man ikke kan få resultater som 8-2 og 0-11 når man sammenligner spillere. Dette går vel mer på rimelighet, og det å kunne oppstå uten å ha ''briller'' for eget lag.

Ett spørsmål jeg har til de som mener Chelsea slår United både på keeper og forsvar er hvorfor Chelsea da slipper inn flere mål enn United, og samtidig scorer en del mindre? Minner om at Chelsea er det laget blant de fire øverste som har scoret minst mål. (5.plass blant topp 6)

Når det gjelder Mikel/Nani, så er det åpenbart at Mikel er mest moden.

Lenke til kommentar

Det sier ikke seg selv hvis forsvaret til Chelsea også er bedre enn forsvaret til United. Enten keeper eller en del av forsvaret må jo ta skylden for at Chelsea slipper inn flere mål.

Som presisert over:

Ett spørsmål jeg har til de som mener Chelsea slår United både på keeper og forsvar er hvorfor Chelsea da slipper inn flere mål enn United, og samtidig scorer en del mindre? Minner om at Chelsea er det laget blant de fire øverste som har scoret minst mål. (5.plass blant topp 6)

At Cech er bedre enn VDS er jeg forsåvidt enig i.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Chelsea briller.

Men jeg mener de fleste enkelt spillerne er bedre hos Chelsea. Men, United har et bedre kollektiv. United spiller bedre fotball.

Skal vi se på denne sesongens prestasjoner skjønner jeg at du setter mange united spillere over. Jeg såg på det sånn generelt. Lamps og Ballack har ikke vært så særlig denne sesongen. Ballack har begynt å vist hva han kan i det siste. Sjeva, Anelka og Malouda vet vi alle hva står for, men de har slitt mye med skader og slikt. Men, Jeg syns chelsea har et sterkere lag.

Lenke til kommentar
Ett spørsmål jeg har til de som mener Chelsea slår United både på keeper og forsvar er hvorfor Chelsea da slipper inn flere mål enn United

Fordi Chelseas forsvar i større grad har lidd under skader denne sesongen.

Vi har hatt gary neville skadet hele sesongen, og vidic og eller rio borte siste månedene.

Lenke til kommentar

Hvor mange kamper har Ferdinand og Vidic gått glipp av denne sesongen sammenlignet med Terry og Carvalho? Jeg har ingen kilder å vise til, riktignok, men jeg kan ikke tro annet enn at forskjellen er markant - i hvert fall i antall kamper paret har spilt sammen.

Lenke til kommentar

Nja, det er mer interessant å se på baklengsmål. Chelsea har sluppet inn tre mål flere enn United, mens Terry/Carvalho har spilt i vesentlig færre kamper. Det er tross alt ikke midtstopperenes jobb å score mål - derfor gir den totale målforskjellen et galt inntrykk.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar
Nja, det er mer interessant å se på baklengsmål. Chelsea har sluppet inn tre mål flere enn United, mens Terry/Carvalho har spilt i vesentlig færre kamper. Det er tross alt ikke midtstopperenes jobb å score mål - derfor gir den totale målforskjellen et galt inntrykk.

Word.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ett spørsmål jeg har til de som mener Chelsea slår United både på keeper og forsvar er hvorfor Chelsea da slipper inn flere mål enn United

Fordi Chelseas forsvar i større grad har lidd under skader denne sesongen.

Vi har hatt gary neville skadet hele sesongen, og vidic og eller rio borte siste månedene.

Jeg vil driste meg til å si at Brown har vært en fullgod erstatter og at Neville sannsynligvis ikke hadde spilt særlig mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...