Gå til innhold

Problemer med avinstallasjon! Noen som har noe tips?!

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem: Jeg kjøpte spillet Oblivion og installerte det som det skal være. etter installasjonen funket det ikke. jeg prøvde å avinstallere det, men fikk en slags feilmelding(lenge siden, husker ikke hva det stod). så dum som jeg var, begynte jeg å fjerne alle filene manuelt. selv om alle filene var vekke, forsvant det ikke fra "legg til og/eller fjern programmer".

da jeg prøvde å sette CD-en til oblivion inn igjen, kom starmenyen til spillet opp (der du kan velge "startgame, options, technical support, uninstall" osv). først trykte jeg på "play game". men da kom det en feilmelding om "could not find oblivion executeable" altså, ikke mulig å kjøre spillet. da jeg trykte på install begynte den å avinstallere, så kommer det opp " do you want to completly remove oblivion from your system?" når jeg trykte "yes" startet den, men avsluttet kjapt og så kom en melding om at spillet ble "succesfully removed" men det ble det ikke.

Spillet ligger fortsatt på "legg til eller fjern programmer" uten at jeg kan fjerne det. jeg antok at det låg fortsatt noen "spor" etter oblivion, men det står ingen ting om hvor stor plass det tar. altså ingenting. har lett over hele nettet, men finner ikke ut hvordan jeg ska fjerne det. (hørte noe snakk om et prog som kan ordne slikt???) Noen som kan hjelpe meg?? hadde vært Konge :thumbup:

Videoannonse
Annonse

Ta det med ro, du er ikke eneste med slike problem, og hjelpen er nært. Jeg anbefaler et program som Uninstall Manager (http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/File_Cleanup_Utilities/Uninstall_Manager.html). Det ordner det meste for deg og er gratis å laste ned. (jeg har ikke prøvd dette selv, men har prøvd lignende programmer før med stort hell).

Takk takk folkens;) og ja thecrow77, jeg fant et tilsvarende program kalt registry cleaner (brukte gratis versjonen) det eneste jeg trengte å gjøre var å bare slette selve "navnet" fra listen over programmene via registry cleaner. :) no har jeg akkurat installert det. og alt funker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...