Alkjeks Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi har jo denne her fra bt.no da Jessica vant BigBrother i 2006. 9 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hahaha, den husker jeg. Klassiker :!: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fra VGnett. Vet den er tørr men.. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 UTSATT FOR VOLD! ... men ikke så alvorlig som man først tror. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) FVN.no's politilogg har stadig småbløte og/eller tørre linjer. http://www.fvn.no/nyheter/politiloggen/ "Gutter ertet ei jente slik at politiet måtte gripe inn. Natta på Agder var preget av fyll og fanteri." "Patruljen klarte omsider å få liv i mannen, og sendte ham marsj i seng." "Alle innrømmet at de hadde røykt av reven, og dermed ble de overlatt til barnevernsvakta siden de er under 16 år." "Mulig promille, neppe førerkort olitiet får melding om at en motorsykkel har kjørt inn i rekkverk ved Nyveien i Tvedestrand. En patrulje rykker ut og finner føreren av mc'en uskadet. Han er 32 år gammel, fra Tvedestrand, og ingenting tyder på at han har førerkort for kjøretøyet sitt. Dessuten mener politiet saken stinker av promille - så og si, og dermed utføres en promillekontroll. Mannen må påregne at nevnte rekkverk bokstavelig talt har satt en stopper for kjøringen en periode framover." "oppdager en Up-patrulje en Volkswagen Polo som står "parkert" 40 meter inn i krattskogen. Det synes som et såpass merkelig valg, særlig i de traktene der kampen om parkeringsplassene er betydelig mindre enn i Kristiansand sentrum, at Up-patruljen sporer opp bilføreren. Han bekrefter via telefon at han har vært uheldig og kjørt på skauen." Endret 21. september 2008 av toth 4 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke faen om den brua der tåler 12 tonn!Legg merke til at det er en hengebro. Det er sikkert spennet i bærekablene som er sertifisert for maksimum 12 tonn, uten at det er en garanti for at dekket vil holde. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=517567 "Det var i april at sexbutikken «Flirt» på Svinesund sto i fyr og flamme, ikke på grunn av brennhet salgsvare, men på grunn av ildspåsettelse." :!: 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=531022 De lot både kubeinet og motorsagen ligge og hentet fram et spett, uten at det hjalp en skvett. Rim er gøy! Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 "KRISTIANSAND: Lusket på Lund for andre gang 03.46 En 42 år gammel mann fra Kristiansand ble sett da han lusket i bakgården i Nye Tegleverksvei. Mannen mistenkes også for å ha knust et vindu hos Vige interiør. Han har også tidligere drevet med lusking på stedet. Nå er han pågrepet." Jeg var ikke klar over at lusking er ulovlig.. :!: http://www.fvn.no/nyheter/politiloggen/article621825.ece Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha Mange fine her. Må bare ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ganske så bra overskrifter: Pulte uten utbytte Pulte bedre enn noensinne Pulte i medvind Pulte bedre enn ventet Pulte rekordbra 6 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehehe, de har tydelig hatt det gøy med det ordspillet Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg hadde faen ikke stått der og sett på at jeg blir rana. Her er det FULL FORCE! Finne noe hadt og kaste på de. Ta fram saksa og stabbe de. Jeg bryr meg fittelite om hva purken har trodd. Har det vært mitt valg skulle jeg ha hatt en pistol eller automathagle med plastkuler.Automathagle er vell lovlig i Norge? Bare ikke i jakt. I alle fall ha en paintball våpen med høy utgangshastighet. Kanskje en slik med plastkuler? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Om det var "mi" bru du sikta til, så er det godt mogleg du har rett, men eg syntes det høyrdes ut på formuleringa som at dei fire personane veide fleire tonn. (Litt vanskeleg å forklare.) Hehe, det var sånn jeg tolka det også. Det ble ikke mindre morsomt av at en av personene het "Tønne" til etternavn. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Populært innlegg kanonkent Skrevet 28. november 2008 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2008 Her er en anmeldelse av Gears of War 2 i Bergensavisen. Et lite utdrag av hva journalisten skriver: Menneskeheten er i ferd med å bli tatt bakfra av de samme djevlene som herjet i eneren, og siden også krig kan være proaktiv, tas kampen til pakkets underjordiske verden. Så er det en person som kommer med en herlig kommentar, som ihvertfall jeg lo meg skakk av! Du sier at menneskeheten er i ferd med å bli tatt bakfra av de samme djevlene som herjet i eneren. Kan man dermed fastslå at de nå skal herje i toeren? 10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) http://www.tull.no/innhold/bilder/bilde.ph...22&katID=48 PS: Kan noen si meg hvordan jeg legger et bilde direkte inn i posten, ikke bruke link? Endret 28. november 2008 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Festlig ordspill. Endret 12. desember 2008 av Slikape 3 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg ville egentlig bare ha den i mine innlegg, så jeg poster noe som bare passer halvt inn i tråden. Endret 23. desember 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ]Slo ned to menn på fire uker For et slemt sykehus. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Fant skjelett under anleggsarbeid - Hvordan tolker dere det faktum at vedkommende ble funnet nedgravd? - Det er klart, vedkommende har ikke havnet der selv, sier politiadvokat Sondre Halvorsen til VG Nett. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå