Emancipate Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Journalister, og da særlig i nettavisene, klarer ikke alltid å forholde seg like seriøse. Det er mulig jeg har sær humor, men jeg synes små-vittige kommentarer blir ekstra morsomme når de kommer tørt og saklig formulert i en avis. Noen ganger hender også at de holder sine egne føtter på tørt land ved å sitere andres uttaleser. Kommer du over noen slike gullkort av journalister, post dem her! Jeg begynner med en jeg fant nettopp, det var en sak om en mann som ble tatt for fyllekjøring to ganger på samme dag: ... - Han lærte tydeligvis ikke. Igjen ble det foretatt utåndingsprøve, igjen viste den at mannen var påvirket av alkohol. I tillegg kjørte han jo uten førerkort da dette ble beslaglagt etter den første promillekjøringen, sier operasjonsleder Tiltnes. Mannen erkjente igjen forholdene og ble kjørt hjem hvor natt til 1. mai-festen, og den gjentatte promillekjøringen etter sigende ble avsluttet. Ifølge politiet gikk han ikke for hat-trick. 7 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Vet ikke helt om det var dette du tenkte på, men smilte nå selv på smilebåndet.. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514819 I tillegg til trafikkaos ble det også slåsskamp blant kunder inne i Elkjøp-butikken. - Den ene patruljen måtte inn i butikken og megle i en slåsskamp mellom kunder. Det er vel gjerne slik at det går i svart for noen når det er fem kroner i åpningsrabatt på noen produkter. Det er nesten slik at en må se det selv for å skjønne hva som foregår, sier operasjonsleder Buvarp til Aftenposten. Fra åpningen av det nye Elkjøp -bygget.. 3 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=505552 - For øyeblikket finner vi ikke grunn til å tro at disse ungdommene utgjorde noen reell trussel mot noen av de som står på listen. Aller minst mot Chuck Norris, sier en politiadvokat til CBS. Endret 5. mai 2008 av Ashol 7 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Konge! Elsker slik humor. Feks i lokalavisa: Sjåføren som kjørte i 80 i 50km/t sona ble belønnet med 8000kr i bot. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Konge! Elsker slik humor. Feks i lokalavisa: Sjåføren som kjørte i 80 i 50km/t sona ble belønnet med 8000kr i bot. Ikke bare i lokalavisa! Fra itavisen: Svensk fildeler dømtFikk 8455 kroner og saksomkostninger. http://itavisen.no/sak/524740/Svensk_fildeler_dømt/ Men så er nå også itavisen noe for seg selv. 2 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Sjekk undersøkelsen i denne artikkelen hos Avisa Nordland. "Er bodøværingene for slappe til å rydde søpla, eller bør kommunen ta mer ansvar?" Svaralternativ: - "Bodøværingene er noen sløve slappfisker, og bryr seg ikke om de så vasser i søppel." - "Hva skal kommunen ellers bedrive tiden med, om det ikke skal plukkes søppel." - "Søppel er en ressurs som pynter opp i naturen!" Noe sier meg at journalisten har et lite horn i siden til bodøværingene Endret 6. mai 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hang opp-ned etter skiene i tre timer i bresprekk- Minner litt om Donald, sier politiet. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/11/534963.html Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Elsker det siste som alltid står i Dagbla sine artikkler: Slik gjør du det: Sitter og venter på at noen skal legge til bloggen og ha tittel: Slik gjør du faktisk det. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det værste er at jeg kjenner han som ble tatt for fyllekjøring 2 ganger.. 1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 VG hadde en av de mer makabre geniale i en artikkel for en stund siden. Overskriften til artikkelen lød noe slikt: Ungdom livstruende skadet i utforkjøring Inne i artikkelen sto det noe slikt: En ung mann i 20 årene kjørte av veien og inn i en steinblokk hvor han døde umiddelbart. Slik sett er død en meget livstruende skade. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (VG Nett) Den butikkansatte kastet seg på panseret til tobakktyvenes bil. Men de kjørte videre mens mannen klamret seg fast.... - Dette er ikke en metode vi anbefaler for å stanse tyver. Dette kunne gått mye verre, sier Jørstad. Det hadde vært litt spesielt, ja. 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde faen ikke stått der og sett på at jeg blir rana. Her er det FULL FORCE! Finne noe hadt og kaste på de. Ta fram saksa og stabbe de. Jeg bryr meg fittelite om hva purken har trodd. Har det vært mitt valg skulle jeg ha hatt en pistol eller automathagle med plastkuler. Automathagle er vell lovlig i Norge? Bare ikke i jakt. I alle fall ha en paintball våpen med høy utgangshastighet. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sak fra DB.no, klikk, klikk(artikkel). - Det er store matrielle skader på bilene, men heldigvis kom alle unna ulykken med skader som benbrudd og lignende, sier operasjonsleder Kjell Biesman til Dagbladet.no. Jeg ville ikke skrevet det sånn med mindre jeg syns det var bra at de fikk skader som benbrudd og lignende.. Men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tåler 12 tonn: Sagfossbrua tåler 12 tonns belastning midt på, og det er dermed ingen fare for Oddbjørg Andersson, Turid Giskås, Magne Andersson og Helge Tønne. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Stor test av sommerens isnyheter ...and the winner IS Fra vg.no. 3 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 http://www.side2.no/article2140648.ece "En fan som passet Bonos villa i Frankrike skal ha hørt sangeren spille nytt material - og trykt på record." Gjekk han forbi, eller var han vaktmeister? 1 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) En artikkel på Dingz.no om et par nye data-høytalere. Kanskje litt sær, men jeg lo nå ihvertfall: http://www.dingz.no/php/art.php?id=784809 Gratis blir det likevel ikke. Prisen i Norge er antatt å ligge på rundt 8.000 kroner når de kommer til din lokale hifi-pusher nå i oktober. Endret 2. september 2008 av dir3 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke faen om den brua der tåler 12 tonn! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Om det var "mi" bru du sikta til, så er det godt mogleg du har rett, men eg syntes det høyrdes ut på formuleringa som at dei fire personane veide fleire tonn. (Litt vanskeleg å forklare.) Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) 2 fulle folk skulle gå igjennom en togtunnel for å komme fortere fram. "FEIL TUNNEL: Til like stor lykke for dem selv, hadde de to karene retningssans som lyktestolper, og gikk inn i feil tunnel." link til artikkel: BA.no Endret 6. september 2008 av Hr Kotelett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå