Eirichr Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 1. Velg ett annet hovedkort, med overklokkingsmuligheter.2. Raskere ram, så du i det hele tatt har mulighet til å overklokke. (PC6400) 3. Velg annet skjermkort. hd3850/8800GS kjører wow med _alt_ av instillinger på fullt, det vil ikke 2600pro opp klare overhode. EDIT: og grunnen til at jeg maser om overklokking er at prosessoren du har satt opp ikke er så veldig rask i seg selv, men den kan _enkelt_ skrues opp til nesten dobbel hastighet og da snakker vi plutselig en kraftkar av en pc til spott og ingenting! Trur ikke det blir aktuelt med overklokking i det hele tatt, siden denne pcen er for broren min og jeg selv har heller ikke så mye peiling om det. Angående det med wow, så vil ikke det bli spilt på den pcen Bare noen eldre spill som The Sims og Sim City 4. Og GTA SA. Siden det er lavbudsjettpc vil jeg ikke kjøpe pc6300, noe som resultere i dyrere hovedkort igjen. Trur jeg går for kabinett du fant, takk Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei Skal bygge pc for broren min og vi har kommet til denne hardwaren: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...C2-08F77CBE43C6 Er det noen haker? Og er 400 watt nok på strømforsyninga? Tusen takk Neida...det er INGEN haker med det oppsettet dær. PSU'en funker oxo greit med dette oppsettet. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trur jeg går for kabinett du fant, takk Eneste du må huske på om du går for kabinettet jeg linket til er å kjøpe med ett par sånne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå