Dundersalt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor skal han kjøpe en tv som allerede er avleggs? Samsung har jo lansert F86 sin erstatter. N er en M-light-modell, uten det glossy belegget først. Pris... Blir som å kjøpe pc/pcdeler: noe nytt kommer eksisterende blir rimeligere. Vet dog ikke hva erstatteren ligger på prismessig, men det er jo en sak å ta med i vurderingen. Uansett M modellen selges billig mange steder, så ville heller gått for den enn N modellen. Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hei igjen nå fikk jeg liv i min Xbox 360 og tester den med full HD på Hitachi en som jeg snakket om tidligere og til å spille på det er det god til men om du skal ha ny om en stund er denne her god til prisen og bilde i spill:) Lykke til i hvertfall med kjøpet av tv Endret 11. mai 2008 av kris915 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det jeg lurer på er hvorfor LG6000 er så dyr i forskjell til andre tilsvarende tver. Er det heller bedre og kjøpe en billigere tv, når budsjettet mitt EGENTLIG er på 8-9 lapper, og siden LG6000 er i 12-13 klassen. eller er den LG"n veret de pengene? Endret 16. mai 2008 av nidaroo Lenke til kommentar
plaank Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 LG6000 er en helt ny TV, så alt av teknologi i den er top notch. FULL HD, 1:1 pixelmapping, 4x HDMI, god bildebehandling osv. Ja, den er verdt pengene. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Mitt råd er å ikke kjøpe TV i det hele tatt! TV-en bare ødelegger fritiden din, og i stedet for å bruke tiden til noe nyttig, sitter du inne og glaner på hjerneløse programmer. Kom deg heller ut, få deg trening og frisk luft, og lev livet! Endret 17. mai 2008 av Proffesoren Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 LG6000 er en helt ny TV, så alt av teknologi i den er top notch. FULL HD, 1:1 pixelmapping, 4x HDMI, god bildebehandling osv. Ja, den er verdt pengene. Ok. Ja, den ser jo ganske så fresh ut for å si det sånn. Problemet er jo bare det at den er vesentlig dyr i forhold til andre TV'er. Men, det har vel med at den er hakket bedre enn andre. Men, PC tilkobling er det vel på den? Mitt råd er å ikke kjøpe TV i det hele tatt! TV-en bare ødelegger fritiden din, og i stedet for å bruke tiden til noe nyttig, sitter du inne og glaner på hjerneløse programmer. Kom deg heller ut, få deg trening og frisk luft, og lev livet! Jajajaj...Nå har jeg iallefall ikke det problemet. Jeg jobber stort sett hele dagen, og kommer ikke hjem før langt utpå dag/kveld, så dette med lite ute blant folk ol, er ikke mitt problem. ^^ Lenke til kommentar
plaank Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Proffesoren har et godt poeng Men, ja... LG6000 har PC-inngang (såvidt jeg vet har alle LG produsert etter 2006 i allefall, kanskje også tidligere, PC-inngang). Den støtter også 1920x1080 over VGA, noe som er ganske uvanlig. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Proffesoren har et godt poeng Men, ja... LG6000 har PC-inngang (såvidt jeg vet har alle LG produsert etter 2006 i allefall, kanskje også tidligere, PC-inngang). Den støtter også 1920x1080 over VGA, noe som er ganske uvanlig. Okei Da blir det nok en 37 LG6000 på meg! Så får jeg heller kjøpe en litt enklere tv, til en litt billigere sum neste gang jeg skal ha tv. Har så mangen rom jeg skal ha tv i skjønner du Lenke til kommentar
plaank Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Great! Gratulerer, når du får den Hehe, luksusproblem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå